Nokia 6110 Navigator

Indrek Siitan

Hei,

http://www.nokia.ee/phones/models/6110navigator/features/ kirjutab, et
müügipakendi sisu on:

- Nokia microSD-mälukaart MU-27, 256 MB või Nokia microSD-mälukaart
MU-28, 512 MB*

- Lisakaartidega DVD**

Ja siis:

* Müügipakendis olev mälukaart mahutab kuni 256 või 512 MB asukohainfot ja
digitaalseid kaarte; mälukaardi sisu sõltub antud riigi või riikide grupi
kohta saadaval olevatest andmetest

** Müügipakendis olevalt DVD-lt saab Nokia 6110 Navigatorisse laadida
lisakaarte, selleks tuleb osta võrgust toote kasutuslitsents

Oskab keegi öelda:

* Mis regiooni kaardid sellel Eestis ostetaval telefonil müügipakendis on
ja mis suurusjärku need lisakaardid maksavad? Huvi on eelkõige Taani,
natuke vähem ka Rootsi vastu.

* Kas neid kaarte on kuidagi Maci abil ka võimalik seal vahetada või on
selle jaoks ilmtingimata PC-d vaja? Kui, siis kas Win2000 ajab asja ära?

Tänud ette.

--
Indrek

vtl

6110 navigatoriga pole kogemusi, aga Nokia praeguse
"lipulaeva" N95 GPS oli kolleegi väitel küll sigauimane.
Otsis levi väga kaua ja tundlikkus ei olnud ka kiita.
Mingi kohalik arvutiajakiri jõudis oma testides ka samale
tulemusele.

Jutujätkuks: omal ajal astusin minagi sellesse ämbrisse,
et ostsin N5140-le GPS korpuse. Pole ebameeldivamat
situatsiooni, kui pidin paar a. tagasi mingis Saksa linnas
õhtul pimedal väljakul 15 minutit ühe koha peal seisma ja
GPS-i levi ootama nagu idioot, telefon kahe näpu vahel
väljasirutatud käes (muus asendis ei hakanudki võtma).

Kui (auto)navi ei taha soetada, siis järgmine kaalumist
vääriv variant on windows mobilega mobiil/pihukas koos
kaarditarkvaraga ning bluetooth gps kusagil taskus.

PS.
Alla SiRFstarIII tehnoloogia GPS-i pole minu arvates
mõtet tänapäeval vaadata. Need võtavad normaalse
kiirusega pildi ette, toimivad metsas puude all, majade
vahel ja isegi ehituste seest akna- või katuse all.

--
vootele

Urmas Sander

"Indrek Siitan" <t...@cafe.ee> kirjutas sõnumis

> Oskab keegi öelda:
>
> * Mis regiooni kaardid sellel Eestis ostetaval telefonil müügipakendis on
> ja mis suurusjärku need lisakaardid maksavad? Huvi on eelkõige Taani,
> natuke vähem ka Rootsi vastu.

Ma ei tea 6110-st midagi, kuid 6120-le tõstsin tasuta Nokia Map Loaderiga
http://europe.nokia.com/A4509271 soovitud riigid telefoni. Raha küsitakse
selle eest, kui tahad et Nokia Maps (vähemalt 6120-le ka tasuta) Sind kohale
navigeeriks st hääle ja pöörangupiltidega kohale juhataks. Ise Roomas käies
võtsin nädalase litsentsi 7? eest, kuid jala liikudes polnud sel tegelikult
mõtet. Nii et niisama kaarti, enese asukohta ja ka marsruuti soovitud kohta
näitab ka ilma rahata edukalt.

Muide Nokia LD-3W tugineb Sirfstar III tehnoloogiale.
http://www.nokia.co.uk/accessorieslink?s=LD-3W

Urmas