stv külalisteraamatust

vtl

www.stv.ee -> tagasiside -> külalisteraamat

"rasmus - 2006-09-25 22:19:49 Probleem seisneb siis selles,
et viimased 2 kuud on olnud interneti ühendus õhtuti katkendlik,
täna sai mõõt täis - kaotasin online mängus 5 miljoni selle
mängu raha väärtuses asju, kuna mul olid ühenduse probleemid,
selle mängu raha on võrdeline 1 mil = 50 EEK ja kuna probleemne
ühendus on põhjustanud mulle "varalist" kahju, siis minu ja paljude
teiste mängijate arvates peaks selle korvama AS STV ja seoses
sellega soovitati mul järgmise kuu arve maksmata jätta, kui
positiivset lahendust minu probleemile ei leita, ise arvan, et
see ei ole kõige mõistlikum lahendus, kuid olen kindel, et
AS STV suudab mulle selle kahju mingit moodi korvata?
(ootan vastust)"

--
vootele