Tsikk

Kristo

Tere

Tsikk sõidab tallinnas väga ilusa mersuga, kui korraga teine auto talle
tagant sisse sõidab. Tsikk hüppab hullult vihasena mersust välja ja marsib
sissesõitnud mehe juurde ning hüüab väga valjult: "kas sa tead ka mitu
meetrit munni ma pidin selle auto nimel imema?!"

Offf

Kristo wrote:
[roo]

> sissesõitnud mehe juurde ning hüüab väga valjult: "kas sa tead ka mitu
> meetrit munni ma pidin selle auto nimel imema?!"

Sa tahtsid ikka yleda "kilomeetrit"? Isegi kui me oletame, et tegu on
ELIIT prostituudiga kes v6tab 1000 kulli korra eest, mitte
300-kroonise-ida-virumaa-naromankaga, l2heks selleks ikka rohkem kui
meetrites m66ta annab.

Vajalikud arvutsed sooritab igayks ise koduse ylesandena.

A.

@taavi.ee

On Thu, 31 Aug 2006 14:43:08 +0300, Offf <of...@perses.net> wrote:

>Kristo wrote:
>[roo]
>
>Sa tahtsid ikka yleda "kilomeetrit"?

Well, teatavasti on SI süsteemis pikkuste mõõtühik justnimelt meeter,
nii et tegu on väga teadliku tibiga.

ain

Markko Paas

vbla tsikk liisis auto?`

Hubi

OK väike arvutus: 1000 krooni kord, oletame mersu hinnaks 500 000kr. See
teeb 500 korda suhuvõtmist. Suhu mahub umbes 5cm - 5x500 = 2500cm = 250m.
Kas see arvutus sobib?
P.S. kui mersu maksab miljoni siis ta imes pool kilomeetrit munni

Hubi

"Hubi" <hub...@mail.ee> kirjutas sõnumis news:
44f6d1a2$1...@news.estpak.ee...

OI kui vale arvutus!!! mul on häbi!!! 2500 cm on ikka 25 meetrit ju!!! nii
et ei saanudki ta palju imeda.

Fred

Uksekell. Häguste silmadega noormees loivab aeglaselt ukse
juurde ja avab selle. Lävel politseinik: "Tervist, naabrid
kaebavad, et siit korterist levib põlenud kaltsude haisu ja
kostub pidevalt naerupahvakuid. Millega te siin tegelete?"
"Hmm, kaltse põletame, naerame."

Kristo

Hubi wrote:

> OI kui vale arvutus!!! mul on häbi!!! 2500 cm on ikka 25 meetrit ju!!! nii
> et ei saanudki ta palju imeda.

Vale ikkagi.. küsimus selles, et kui tund maksab 1 000 krooni. Siis palju
tsikk ühes tunnis imeb... ;) Siis saame teada, et tunnis imeb x meetrit.
Nüüd korrutame meetrid 500 000'ega ja saamegi teada, keskmise imevuse mersu
puhul ;)

Kristo