Ärikoolitus...

Kristo Kivisaar

Tere

Ärikoolitus:
Pasi tahtis seksida oma firma sekretäriga, kuid sekretäril oli oma kutt.
Ühel päeval Pasi ei suutnud oma tahtmisele vastu panna ja tegi sekretärile
ettepaneku seksida ja maksta
talle selle eest 100 euri.

Sekretär ütles EI!

Pasi ütles, et teeme hästi kiiresti. Mina viskan 100 euri põrandale ja sel
ajal kui sina kummardad seda üles
võtma, ajan mina tagantpoolt asja korda ja ega see võta kaua aega.

Sekretär lubas järele mõelda ning küsis kutilt nõu.

Kutt soovitas, et küsi 200 euri ja kummardu nii kiiresti, et ta ei jõuaks
püksegi jalast võtta.

Sekretär nõustus ettepanekuga. Läks pool tund juba mööda ja kutt ootas
telefoni kõnet. Lõpuks 45 minuti pärast
sekretär helistas oma kutile ning kutt küsis, et kuidas siis läks.

Sekretär vastas, et see kurat kasutas münte...

Loo õpetus: kui saad pakkumise, loe see hoolikalt läbi ja uuri kõiki detaile
või sind tõmmatakse alt...

--
Kristo