väga huvitav allroad

Kalle Kindel

Hei,

mul juba ammu üks küss ühe eriti huvitava aparaadi kohta:

http://www.emmk.ee/kalle/urania_titan.jpg

kas keegi teab sellest vene imest midagi lähemalt?? ühe pütine 900cc on muidugi
mega, unustamata titaanist vänta ja klappe. Tagurpidi käik ka abiks ja muidugi
46l paak. Suht kerge siiski arvestades mootori suurust max kiirus 240kmh, krt
see on miski imeriist, tõeline ümbermaailmareisija unistus IMHO. Kas keegi
teab midagi, kas neid tehakse üldse.

Kk

Rennes Neps

Kui see ei ole sulaselge KTM Adventure Rally siis ma olen arnold oksmaa

Ren...@oma.arvamusega.ee

Rain

Kuidagi kahtlaselt austria sugemetega paistab - alates WPst ja lopetades tagapiduri hoovaga ;-)

tea mis mootor sinna siis vahele pandud on...

rain

Hot Mobiil - helinad, logod ja piltsõnumid!
http://portal.hot.ee

Kalle Kindel

Rennes:

> Kui see ei ole sulaselge KTM Adventure Rally siis ma olen arnold oksmaa

No ma ei tahaks sind kohe avalikult arnoldiks kutsuda;-), aga kas KTM Adventure
Rallyl on siis 900cc ÜHEpütine mootor? ja pealegi veel tagurpidi käiguga. See
kõik seal ümber võib olla väga sarnane, aga WP amordid võib iga tehas alla
panna ja pealegi millal venelane midagi ise teinud on.

põhiline küss on ikka mootor ja see, kas see tõesti on vene mootor!

Äkki neil tõesti on nüüd jälle titaani üle, peale seda kui Komsomolets põhja
läks;-)

Kk

mella

"Rennes Neps" <ren...@voicenet.ee> wrote in message news:WorldClient-F20031...@voicenet.ee...

> Kui see ei ole sulaselge KTM Adventure Rally siis ma olen arnold oksmaa

Kere tundub olema LC4 Rally, Mootorist midagi näha pole, kuid arvatavasti LC8.
Kust nad aga selle tagurpidikäigu on võtnud, jääb mullegi mõistetamatuks.

Rennes Neps

No krt, venelane võiks sel juhul midagi ise ka välja mõelda. Disain on
(nagu tavaliselt) 1:1 kopeeritud sel juhul

Arnold :P

Daniil:
> hei,
>
> Ma arvan, et see on vuhvel pilt, kui IMZ'l (tema logo ju seal ilutseb)

Hmm peaks Bike toimetusele kirjutama, et teil vuhvel pildid 2003 aasta
mudelite kataloogis ja, et häbi neil olgu, äkki saaks midagi teada.

Kk

Indrek Hirvlaan

Mingi I aprilli nalja oled saanud Kalle. ktm reklaam kuvab pildi tagant
läbi... 240 sellise rattaga, aitäh ei. Isegi kui läheks mootori poolest
välja ei suuda keegi seda mitte aerodünaamikat käsitleda (kärjed all,
disain, kõrgus jne).

Niiet mullegi tundub, et tegemist chost bike-ga ;-)

Gut Jul!
Inc

Kas see mitte ei ole Bike ajakirjast, see et KTM läbi kuvab ehk sellepärast, et tegu on kokkujuhtumisega, kuna rattad samast klassist ?

rain

AR

Hei
google otsing "urania wüstensand" andis muuhulgas mingi skandinaavia listi
arutelu selle ratta üle, kahjuks ei jaga ma sest keelest mitte kõige
vähematki... , nii et ka mujal on sest rattast midagi kuuldud.

Pühadeks kõike paremat soovides
AndresR
SuzukiGS450L

Indrek:

> Mingi I aprilli nalja oled saanud Kalle. ktm reklaam kuvab pildi tagant
> läbi...

ei ole ma midagi saanud, ikka ise võtsin Bike ajakirja, kus 2003 aasta
mudelid sees ja sealt skännisin sisse, sest muud pilti polnud. Järgmisel
lehel tulevad KTMid, sellest see kumamine. 2003 Bike Loetelo on asja
nimi, siingi laialt müügis.

240 sellise rattaga, aitäh ei. Isegi kui läheks mootori poolest
> välja ei suuda keegi seda mitte aerodünaamikat käsitleda (kärjed all,
> disain, kõrgus jne).

No aga KTM, millega see nii sarnane on liigub ka suht samadel kiirustel,
Ratas sama kõrge, samad amordid, samad rehvid jne. Kui see ratas
tõepoolest olemas on, siis sõiduomadused peaks ju KTMiga suht samad
olema. Ja vaevalt KTM 100ga sõitmiseks tehtud on? ok, 240 on päris julm
muidugi.

> Niiet mullegi tundub, et tegemist chost bike-ga ;-)

Sel juhul päris ametlik Bike ajakirja oma selline. Ma ikka kirjutan
toimetusse ja ütlen, et neid kahtlustatakse pettuses, las avaldavad
saladuse.

Häid pühi ka kõigile!

Kk

Daniil Modebadze

Kalle,

ma pigem arvan et bike on ise kellegi naljahamba käest lüpsta saanud :)
aga samas, olen pööraselt huvitatud sellest, et see ratas  osutuks tõeliseks, olgugi et ei usu sellesse.

daniil