vangide jalarõngas

Raido

Tere,

Kas kuskilt oleks võimalik saada vangidele pandava jalarõnga sarnast
riistapuud, mida ei annaks ilma häiret edastamata eemaldada?
Küsimus nimelt tõukoera kutsikas, ning ohuga, et see hoovist minema viiakse
(sellekohased näited on olemas).

Kui keegi taolise riistapuu valmis treiks, oleks nõus kaupa tegema.

Raido

Paavo Sild

On Tue, 7 Aug 2007 13:29:13 +0300, "Raido" <ra...@ekf.ee> wrote:

> [...]
>riistapuud, mida ei annaks ilma häiret edastamata eemaldada?
>Küsimus nimelt tõukoera kutsikas, ning ohuga, et see hoovist minema viiakse

Ma kardan, et kutsika puhul saad sa tuvastada ainult tema lahkumist
sinu pooolt piiritletud territooriumilt. Suvalise võru või rihma saab
ju lõpuks eemaldada kohas, mis on väljaspool häireedastuseks mõeldud
saatja-vastuvõtja tööraadiust. Lokaalsest häire (sireen kaelarihma
küljes) ju abi ei ole!
Igasugused GSM-GPS kooslusel põhinevad seadmed tunduvad juba
eeldatavat eelarvet ületama (kuigi mine tea).

Ma vaataks kauba valvamiseks mõeldud seadmete peale. Long range RFID
tehnoloogia võimaldab praegu vist u. 5m kauguselt lugeda ja kirjutada
RFID chippidele. Kindlast leiab miskit sellest vallast ka parema
leviulatusega.

BTW, kas need koete jaoks mõeldud elektroonilised "aiad", mille abil
koertele "särtsu" antakse ei võimalda juba tootja poolt seda
tagasisidet, et koer ületas piirdejoone? Äkki sellest tehnoloogiast on
võimalik miskit ümber ehitada?

---
rgds,
Paavo Sild