Scart 3 to 1

Raim Padar

Kui on 1 Scart pesa telekal ja oleks
vaja 3 seadet sinna ühendada, siis kas on
leiutatud mingi juhtmejagaja, et 3 juhet jookseb
ühte pesasse?

vtl

Raim Padar pajatas:

jah.

--
vootele

mati

Oomipood Tallinnas.

vtl

mati pajatas:

> Oomipood Tallinnas.

kõik elektroonikakaupu müüvad poed on neid täis.
sh. suuremate supermarketite tehnikanurgad.

--
vootele

Raim Padar

Üks on 4 auguga ilma kaablita(automaatne)
395EEK
Teine 3 auguga kaabel küljes 199EEK
Võtsin nagu arvata võis selle odavama.
Veel on 4 auguga ja lülititega olemas.
tnx

"vtl" <vtl [ät ] vtl [punkt] ee> wrote in message

Tõnu Sergo

Raim Padar wrote:
> Üks on 4 auguga ilma kaablita(automaatne)
> 395EEK

Kuidas see automaatne siis töötab? Valib esimese, kus
mingi signaali avastab? Võib ju igasuguseid soove olla,
kõige lihtsam neist soovidest on a'la kaks dvd mängijat
külge panna, aga võib tekkida ka soov võtta ühest pilt
ja teisest heli, kasutada ühte sisendina ja teist
väljundina[1] vms.

Andres Viikmaa

Tõnu Sergo wrote:

> [...]
> külge panna, aga võib tekkida ka soov võtta ühest pilt
> ja teisest heli, kasutada ühte sisendina ja teist

Ostin näal tagasi selle automaatse ning sai sinna taha ühendatud elioni
digibox, dvd mängija ja videomakk.

Ümber lülitab signaali tekkimisel/kadumisel, ehk kui lülitad dvd mängija
sisse siis valib selle, kui peale seda lülitad videomaki sisse siis
valib kohe tolle. Kui lülitada videomakk välja siis valib eelmise
sisendi. Digibox enamasti kogu aeg päevasel ajal sees.

Väga mugav asjandus, enne seda oli ikka väga tülikas dvd-d vaadata.
(enne oli dvd ühendatud läbi videomaki ja antenni kaabli )

Andres

Raim Padar

http://cgi.ebay.de/Scart-Verteiler-Scart-Umschaltbox-NEU_W0QQitemZ320151722926QQihZ011QQcategoryZ96709QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

"Raim Padar" <son...@hot.ee> wrote in message

> "Andres Viikmaa" <and...@hot.ee> wrote in message

> d>igibox, dvd mängija ja videomakk.

> Peaks ka proovima, sest kuidas zuum käitub - mõjutab ei tea.
> eBays ei ole automaatset leidnud, küll on seal aga teisi, kui saatmisekulu
> juurde
> tuleb sama hind, mis siin. aga leiub ka odavaid.

Raim Padar

Ega see odav on üks jama, sest
tekkis olukord kus mittetöötav koormas
audiot ja heli oli nõrk, pidin elle välja tõmbama.
tegelikult on see zuumbox üks j´ura, sest
niikaua kui tema kaabel on küljes, ei saa telkust
midagi muud vaadata. pilt on lihtsalt ilma signaalita küll aga
must. Enne ei saa kui tõmban zuumboxi kaabli välja või lülitan
zuumi 220V välja(taga lüliti).
Zuumboxi scardis on pinge sees kogu aeg ka standby's.
See on zuumi softijura. Elioni boxix oli ka see kunagi, tehti ringi.
Praegu ei ole muud võimalust, kui kisun zuumikaablit sisse välja
või lülitan kaugjuhitavas Brennestuhli 220V pistikupesas(zuumbox toide)
voolu välja. ega see viimane ka alati aita nagu alguses mainisin.
Tekkis küsimus zuumist ka. Kas programmide(kanalite) vahetus
käibki nii, et heli tuleb kohe aga pilt min 3 sekundit. Või oleneb see
signaali
tugevusest? Praegu on 70% max.

Raim Padar

Raim Padar

Andres Viikmaa

Raim Padar wrote:
> [...]
> midagi muud vaadata. pilt on lihtsalt ilma signaalita küll aga
> must. Enne ei saa kui tõmban zuumboxi kaabli välja või lülitan

Elioni digibox-i ja samsungi telekaga oli sama jama, kui digibox
scardiga taga, siis telekakanalid ja muud teleka videosisendid ainult
virvendasid. Kui digibox välja lülitada siis kanalite pilt selge.

Selle automaatse ümberlülitiga seda jama ei ole, st. digibox ei sega
teisi signaale.

Andres

Virgo Pärna

On Tue, 4 Sep 2007 07:18:42 +0300, Raim Padar <son...@hot.ee> wrote:
> käibki nii, et heli tuleb kohe aga pilt min 3 sekundit. Või oleneb see
> signaali

Digi-tv foorumis kunagi nagu mainiti, et Eesti digi-tv signaal
olevat pakitud nii, et võtmekaadrid/keyframe'd on suhteliselt harva ja
sellepärast ka aeglane kanalivahetus.

--
Virgo Pärna
virgo...@mail.ee

Raim Padar

"Virgo Pärna" <virgo...@mail.ee> wrote in message
Mis on Eesti digi-tv signaal? Levira DVB-T? Või mõni muu?

Virgo Pärna

On Wed, 5 Sep 2007 06:48:14 +0300, Raim Padar <son...@hot.ee> wrote:
> Mis on Eesti digi-tv signaal? Levira DVB-T? Või mõni muu?

Vandust, et valesti sõnastasin. Kasutusel on ikka DVB-T, aga pildi
pakkimiseks kasutatakse MPEG-4 AVC/H.264 algoritmi. Samas, algoritm ise
ei määra võtmekaadrite sagedust - selline pikem vahe oli vist pakkimise
effektiivsuse suurendamiseks.

--
Virgo Pärna
virgo...@mail.ee

Raim Padar

"Virgo Pärna" <virgo...@mail.ee> wrote in message
Väga aeglaselt vahetab pilti, heli tuleb kohe. Esimese matsuga ei tule MTV3
pilt üldse ette?! Kas see signaalitugevus 60-70% näiteks seda mõjutab?
Äkki on MPEG-2 kiirem?

Paavo Sild

> [...]

>Praegu ei ole muud võimalust, kui kisun zuumikaablit sisse välja
>või lülitan kaugjuhitavas Brennestuhli 220V pistikupesas(zuumbox toide)

Oda - räägi lähemalt!

Mul sarnane mure - Elioni müüdud Amino box lööb teleka pildi sassi,
kui box sisse lülitatud ja telekas pole videsisendi peale sätitud.
Ma pole jõudnud asja iva uurimiseni, kuid minu arusaamist mööda see
teleka puudu on... Samas kui amino box standby peale panna, siis on
OK.

Et mida siis Elion omal ajal Amoni boxix ringi tegi?
---
rgds,
Paavo Sild
(NB! from address before @ is ROT13 encoded)

Raim Padar

"Paavo Sild" <Cn...@uninet.ee> wrote in message
Ma arvan et tegi softi boxis ringi (uus soft)(kuigi ma ei tea kuidas soft
saab
seda scardi(rauda) siinide väljundkommutaatoriteloogikat mõjutada) et enam
ei jää scardi
otstele pinget standby olekus. Kui scardi otstel pinget ei ole, saab telekas
rahulikult oma
asju ajada!

Virgo Pärna

On Thu, 6 Sep 2007 06:59:32 +0300, Raim Padar <son...@hot.ee> wrote:
> Väga aeglaselt vahetab pilti, heli tuleb kohe. Esimese matsuga ei tule MTV3
> pilt üldse ette?! Kas see signaalitugevus 60-70% näiteks seda mõjutab?
> Äkki on MPEG-2 kiirem?

Ega MPEG2 iseenesest kiirem ei ole - see võtmekaadrite tihedus sõltub
pakkimise parameetritest. Ja heli tuleb rutem ilmselt sellepärast, et heliga
saab kiiresti jooksma lahtipakkimise. Aga pilti ei saa ju enne esimest võtme-
kaadrit lahti pakkima hakata. Aga üldiselt soovitaks vaadata
http://www.digi-tv.ee/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=44
Ja signaalitugevusest olulisem on kvaliteet.
Ega ma ise ka eriti asja ei tunne. Algul sai katsetatud Zuumiga, aga
ka peale saatja võimsuse tõstmist ei olnud Tallinnas võimalik toaantenniga
vaadata. 59 kanalit isegi sai - seal oli aegajal kvaliteet 30 ringis ja siis
näitas ilusti. Aga 45 kanalit ei näinud üldse.

--
Virgo Pärna
virgo...@mail.ee

Ville Hallik

In ee.side Virgo Pärna <virgo...@mail.ee> wrote:

> Ega MPEG2 iseenesest kiirem ei ole - see võtmekaadrite tihedus sõltub
> pakkimise parameetritest.

MPEG-1/MPEG-2 korral ei saa I-freimide (ehk n.n. võtmekaadrite) vahelist
kaugust liiga suureks panna kuna pildi kvaliteet jõuaks arvutuste
ebatäpsuste tõttu enne järgmist I-freimi liiga häirivalt käest ära
minna. See on ka üks põhjustest, miks MPEG-2 ei võimalda nii efektiivset
pakkimist kui MPEG-4 ASP (s.h. DivX, Xvid & co) või MPEG-4 AVC.

--

Ville Hallik

Raim Padar

Tänan Teid pöördumise eest!

Zuumboxis kasutusel olev tüüner (nagu 99%-s turul olevatest tüüneritega
seadetest)
on aktiivse läbijooksuga. See tähendab, et RF-sisendi ning RF-väljundi
vahel on lairiba-võimendi.
Kui seadmel on toide taga, siis võimendi töötab ning zuumboxi väljundis on
ca.
3dB tugevam signaal kui sisendis. Kui zuumbox on vooluvõrgust välja
tõmmatud,
siis võimendi ei tööta ning väljundsignaal on tugevalt sumbunud
(kuni -20dB).
Et telerisse jõudva signaali sumbumist vältida, tuleks kas zuumboxi koguaeg
vooluvõrgus hoida või seda välja tõmmata soovides signaal enne zuumboxi
jaguriga teleri ja zuumboxi vahel laiali jagada.

Zuumboxi on võimalik (ning juhul kui teler võimaldab ka soovitatav)
seadistada
andma välja RGB-signaali.
Selleks tuleks valida Menüü->Seaded->[pin kood 0000]->
SD Videoväljundi alt SCART-RGB.

See ei sõltu RGB-signaalist vaid sellest, et praegune soft ei võta
stand-by reziimi lülitades SCART kaabli 8ndalt pinilt 12V pinget maha.
See viga on teada ja hetkel testjärgus olevas tarkvaraversioonis parandatud.
Kahjuks on seal veel paar viga, millega KAON tegeleb,
seetõttu ka eetrisse uus soft veel ei ole jõudnud.
SCART-switch tõenäoliselt Teie muret lahendada ei aitaks,
kuna suurem osa neist kasutab
scartide vahel ümber-lülitamiseks sellesama 8nda pini pealt tulevat
informatsiooni.
Kui Te ei pea ebamugavaks ZuumTV vaatamiseks teleri puldiga AV-sisendit
valida,
siis aitab scart kaabli 8nda juhtme katki lõikamine. Peale seda zuumbox enam
telerit
sisse-välja, AV-kanalile ja sealt minema lülitada ei suuda. Minu isiklik
soovitus oleks
seda juhet lõigata nii, et peale uue tarkvara saabumist ühenduse taas
taastada saaks.

Loodan, et saite enda küsimusele piisava vastuse.
Vajadusel saate täiendavat infot alltoodud kontaktidelt.

'R

"Raim Padar" <son...@hot.ee> wrote in message

Raim Padar

Järgmine variant:
Zuumboxi scart videomakki,
selle RF teleka rf-i. Videomakk
AV asendisse ja telekas videomaki rf peale.
toimib.

Andres Viikmaa

Raim Padar wrote:
> Järgmine variant:
> Zuumboxi scart videomakki,
> selle RF teleka rf-i. Videomakk
> AV asendisse ja telekas videomaki rf peale.
> toimib.

Nagu ma oma esimeses kirjas mainisin, siis oli elioni digibox-i
kasutades sama lahendus kasutusel.
Seda siis niikaua kuni sai see automaatne scart ümberlüliti soetatud.
Ning see et seal signaal peale jääb ei sega enam kedagi.

Kuna videomakk ja dvd mängija lülitavad oma signaale korrektselt
sisse/välja (ning neile reageerib ka see lüliti) siis probleeme pole.

Andres

Raim Padar

Nüüd siis nagu hoiab 400-650 EEK kokku polegi
seda auto scartverteiler'it vaja (650 maksab vellemanis puldiga)
Et siis see automaatne tahab saada kõikde vajalike pin
peal signaale pingeid, et kui jääb ainult 1 peale seda ta ei
tunnista. Autom oli vist ka pingid priorteetidega pesades
tegemist et 1, 2 jne.

'Andres Viikmaa" <and...@hot.ee> wrote in message

Raim Padar

Nüüd sain poolehinnaga peaaegu uue
Finlux Wide CRT kineskoobiga 32"
ja sellel non 3 Scarti 2 tuunerit ja nn PIP
ja .....9,5KEEK koos aluskapiga, maksis muidu
3a. tagasi
16KEEK+ alus 2,5KEEK
Pole rohkem vaja nende sw-dega jamada
tnx anw