VGA to RGB

HillarP

Tere kõigile

Oskab keegi juhatada, kus võiks leida kaablit VGA -> 3x RCA ? VGA -> 3x BNC
leidsin oomipoest üles, kuid vaja oleks just RCA otsaga. Midagi sellist
nagu on selle lingi otsas
http://www.infinitecables.com/pop/av_vga-rca3-e.htm

--
Parimat
HillarP

Tõnu

> [...]
> BNC
> leidsin oomipoest üles, kuid vaja oleks just RCA otsaga. Midagi sellist

A-Kaabel, uue nimega oli ... mingi ... üeint vist.

Tõnu.

HillarP

yeint oli hea vihje, kuid seal neid kohapeal ei ole.

--
Parimat
HillarP

Vootele Voit

HillarP pajatas

> yeint oli hea vihje, kuid seal neid kohapeal ei ole.

Kui palju Sul neid vaja on?
Kas tõesti ühtegi jootekolviga sõpra ei ole?

Otsi siis BNC->RCA tagurpidi-üleminekuid kui pistikute
asendamine raketiteaduseks osutub.

Terv.
Vootele

HillarP

Ühel kenal päeval (pühapäev 11 november 2007 01:04) kirjutas Vootele Voit:

> Kui palju Sul neid vaja on?
> Kas tõesti ühtegi jootekolviga sõpra ei ole?

Lootsin veidi lihtsamalt hakkama saada :) eks peab vist oma kolvi sealt
kusagilt kapisügavustest välja kaevama :)

> Otsi siis BNC->RCA tagurpidi-üleminekuid kui pistikute
> asendamine raketiteaduseks osutub.

Need lahendused muutuvad (hinna poolest) natuke mõttetuteks

--
Parimat
HillarP

ahti

Mul vedeleb mingi sarnane kaabel, rca'del peal kirjad Pr OUT, Pb OUT, Y
OUT. Välja näeb selline: http://www.zzz.ee/~ahti/vga_rca.jpg
Kui mu mälu ei peta, siis pärit Matrox Parhelia videokaardi kaablite
hulgast. Kui see sobib, võib see mingi raha eest omanikku vahetada

Ahti

Vootele Voit

HillarP pajatas:

> Lootsin veidi lihtsamalt hakkama saada :) eks peab vist
> oma kolvi sealt kusagilt kapisügavustest välja kaevama :)

Selle ajaga, millal sa kokku kolm kirja newsi saatsid, oleks
minul juba kolb soe ja pistikud vahetatud olnud :)

Terv.
Vootele

Kristian

"HillarP" <hillar.poldmaa!eispammi!@mail.ee> wrote in message

http://www.elfaelektroonika.ee/cgi-bin/web_store.cgi?artnr=200-055

Mismoodi mõttetu ? Kirves ?

HillarP

jah - kaabel ise 150 pluss 45 pistikute eest.

Ahjaa... hetkel on probleem juba lahenduse leidnud :)

--
Parimat
HillarP