Kust skeeme alla laadida parim?

eikla

Milliseid võimalusi skeemide (service manual) alla laadimiseks kasutate? Et
vabalt allalaetavat Panasonic SA-PM22 skeemi netist ei õnnestunud leida sai
uuritud tasulisi. Venelastel (shema.ru) keskmiselt 0,50 USD skeem, mujal
ilmas alates 5 EUR, USD. Venelastel saab webmoney süsteemidest kasutada
WMZ-i. Ei ole aga E-Goldi võimalust, millega olen kursis. Pean siis WMZ-i
tekitama hakkama (Eestis Krediidipank). Et mani eest skeeme pole ise varem
laadinud, siis kuulaks enne kallite kolleegide sellealaseid kogemusi - kus
valik suur, hinnad odavad jm. Kui kellegil suur kogu CD-sid skeemidega
(Venemaal kõigest 50..100 rbl. plaat mitmesaja manuaaliga), võiks Maarjamaal
äri käima panna a. 10...25 eeki manuaal meilitsi või ftp-ga.
Meelis

Vootele Voit

eikla pajatas:

> ...Kui kellegil suur kogu CD-sid skeemidega (Venemaal

> kõigest 50..100 rbl. plaat mitmesaja manuaaliga), võiks
> Maarjamaal äri käima panna a. 10...25 eeki manuaal
> meilitsi või ftp-ga.

ma olen jätkuvalt arvamusel, et rahaküsimine skeemide eest,
mille legaalset omamisõigust ei ole, on ääretult räpane ja tatine äri.
sama räpane, nagu piraatsofti eest kommiraha küsimine.

ps. mõned bookmarkides leidunud saidid:

http://www.radiolocman.com/

http://fileshare.eshop.bg/
http://fileshare.eshop.bg/list.php
http://fileshare.eshop.bg/service_manual/datasheets_a_0.html

http://master-tv.com/
http://www.monitor.net.ru/
http://monitor.net.ru/forum/dload.php?dn/

http://www.altmaster.ru/catalog/radtel/rtpanas.shtm

--
vootele

Kalju

olen kasutanud sellist tasulist kohta:
http://www.schaltungsdienst.de/de/index.html
saab tellida servicemanuale ja kasutusjuhendeid, saadavad paberkandjal
posti teel.
tasuda saab krediitkaardiga. toimib.

kalju

Vootele Voit

Vootele Voit pajatas:

> ps. mõned bookmarkides leidunud saidid:

ma ei tea, kui erinevad 11 ja 22 mudelid on, aga
http://fileshare.eshop.bg/service_manual/datasheets_p_400.html
on muide SA-PM11 service manual olemas. ehk on abiks.

--
vootele

eikla

Tänan. Kahjuks tegu kardinaalselt erineva lahendusega, kui "22"-l, aga see
bulgaarlaste sait küll hää. Tuleb ikka venelastele maksma asuda.
Meelis

"Vootele Voit" <vtl@!_no_spam_!vtl.ee> wrote in message

Vootele Voit

eikla pajatas:

> Tänan. Kahjuks tegu kardinaalselt erineva lahendusega, kui "22"-l,
> aga see bulgaarlaste sait küll hää. Tuleb ikka venelastele maksma
> asuda.

poolakatel on veel üks foorum: elektroda.pl
http://www.elektroda.pl/rtvforum/sutra510917.html lehel on service
manualid olemas (vajab enne registreerumist või sisene "kalajama";
pass: kala) kuid downloadida saab mingite punktide eest.
punkte saab faile uploadides, teisi aidates või ka raha eest osta.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/points.php

--
vootele

Ega Sa ei pane pahaks, kui ma varastan homme Su auto ära ja kõik Su raha ?