hädas soojamõõtja programmkellaga

black....@mail.ee

Tere,

vot selline asjandus, tundub Grässlini toode
http://nagi.ee/photos/blorange/5653795/

Põhihäda on see, et - kell on vale ja ei oska õigeks panna. Juhendit
pole. Pulgad on sätitud nii, et saaks öösel vähem kütta aga praegu
satub "öö" hoopis päeva peale. Kas võib kella jõuga edasi keerata
kella? Õöl ja päeval on erinevad skaalad, kas on mõeldud, et paned
öötemperatuuri paika ja siis võid soovi korral päeva "baasist"
erinevaks keerata? Saan ma õigesti aru tabelist "TIDUR", et see väike
lüliti peab olema keskmises asendis võimaldamaks kella kasutamist?
midagi leidsin ka
http://www.alliedelec.com/Images/Products/Datasheets/BM/GRASSLIN_CONTROLS_CORP/Grasslin-Controls-Corp_Industrial-Control_6843618.pdf
aga mitte kella keeramise kohta :(

Seppo Nurmi

black....@mail.ee wrote:
> Tere,
>
> vot selline asjandus, tundub Grässlini toode
> http://nagi.ee/photos/blorange/5653795/

Grässlin ise on Saksa toode, aga pildi peal on tekstit rootsi keeles.

> [...]
> pole. Pulgad on sätitud nii, et saaks öösel vähem kütta aga praegu
> satub "öö" hoopis päeva peale. Kas võib kella jõuga edasi keerata

Normaalseld tohib keerata väikese jõuga aga ainult kella osuti
liikumise suunas, s.t. päripäeva, clockwise. See kell bildi peal on nn.
weekly timer, siis see põõrleb ümber ühe nädala jooksul. Siin on tekstid
saksa, inglise ja prantsuse keeles. "Mo" tähendab esmaspäev.

> [...]
> erinevaks keerata? Saan ma õigesti aru tabelist "TIDUR", et see väike
> lüliti peab olema keskmises asendis võimaldamaks kella kasutamist?

Jah, tidur tähendab "ajakell", tid = aeg, ur = kell.

Kui see väike lüliti on keeratut "1" peale, on öötemperatuur valitud
pidevalt, kui aga "0" peale, on päevatemperatuur pidevalt
sisselülitatud. Temperatuurid keeratakse nendest väiksest nuppudest.

Ja heaks lõpuks: vabandus halva eesti keele tõttu.

Kõike head!

Seppo Nurmi