lubi v.m. valge värv keldri tarvis

madis_l

Tervist!

Et üks teine usenet'i postitus end liiga üksikult siin uudisgruppis ei
tunneks kurdan oma muret:

Tarvis oleks üks maa-alune ruum võimalikult lihtsalt/odavalt valgeks
võõbata. Hea oleks, et värv ei kalduks hallitama.

Kas kusagil (soovitavalt Tartus) müüakse kustutatud lupja? Ma tavaliste
ehituspoodides pole silmanud - võibolla peaksin terasemalt vaatama.

Või on mingi muu hea värv olemas?

Madis

Jaan Post

Selle lubjaga on nii, et saaremaa lupja on tünnidega. Ma olen saanud
espakist ja decora pidi ka olema edasimüüja. Need on vist 1, 14, ~30
potsikutega saada.

Keldrit isegi ei oskaks muuga teha, sõltub muidugi kas on niiske.

madis_l

Jaan Post kirjutas:

> Selle lubjaga on nii, et saaremaa lupja on tünnidega. Ma olen saanud
> espakist ja decora pidi ka olema edasimüüja. Need on vist 1, 14, ~30
> potsikutega saada.

Decoras nägin lubjapastat täpset kaalu/mahtu ei mäleta hind üle 150kr

Aga Tevo müüs mulle väikeste kottidega kuiva lupja 1,5kg hinnaga 22 kr
Suurem 25? kg kott oli ka saadaval.

Lisaks on olemas selline asi nagu valge tsement. Natuke ebamugavam
segada ja tuleb kiiresti tarvitada, aga tulemus pole ka paha.

Anti Alias

Tsemendiga on vist seinal hingamisprobleemid, lubi on leebem.