2D/3d kujundusprogramm?

Jaanus

Tere

Ei leidnud vanadest kirjadest aga tean, et teema siit läbi käinud - lihtne
programm millega saaks planeerida toa või köögimööblit koos 2d/3d vaadetega.
Oskab ehk keegi panna lingi?

Jaanus

Mart

Taavi Talvik

Jaanus <jaan...@hot.ee> wrote:
: Tere

: Ei leidnud vanadest kirjadest aga tean, et teema siit l?bi k?inud - lihtne
: programm millega saaks planeerida toa v?i k??gim??blit koos 2d/3d vaadetega.

: Oskab ehk keegi panna lingi?

www.sketchup.com

Väga sümpaatne ning kasutatav programm. Tõsi, maksab 475$. Kuid samas on
saadaval 8 tunnise disainiajaga täisfunktsionaalne programm.

tervisi,
taavi

Mehis Siim

Seal saab kasutada ainult Ikeas müügil olevat mööblit :-(
Või ei oska ma seda kasutada.

Mehis.

VK

ise tegin köögi endale sellega:
http://www.kitchendraw.com/index.htm
30 tundi võib tasuta proovida, jõuab ära teha küll (varem oli 40
tundi tasuta).
Mehis Siim wrote:

> Seal saab kasutada ainult Ikeas müügil olevat mööblit :-(
> Või ei oska ma seda kasutada.

AK

Kui softi teema juba päevakorral, siis ehk oskab keegi ka soovitada softi
millega saaks tervet maja 2D/3D-na vaadata nii väljast kui seest?

Aimur

http://www.broderbund.com/jump.jsp?itemType=CATEGORY&itemID=14&path=1%2C2%2C4%2C14
<http://www.broderbund.com/jump.jsp?itemType=CATEGORY&itemID=14&path=1%2C2%2C4%2C14>

veiko

http://www.chiefarchitect.com/

ToKa

"AK" <inter...@hot.ee> wrote in message

> Kui softi teema juba päevakorral, siis ehk oskab keegi ka soovitada softi
> millega saaks tervet maja 2D/3D-na vaadata nii väljast kui seest?

http://www.homeplanpro.com/

Toomas

3d-na maja sees kolamiseks peaks enne ikka korralik 3d mudel olema. Kui
arhitekt on juba näiteks ArchiCADiga projekti valmis teinud siis parima
tulemuse saab art*lantis renderiga vaadates/renderdades.demo versiooniga
maja sees ja väljas kolamine küll mingi probleem pole. demo saab siit
http://www.3dekspert.ee/index.html

Toomas

AK

Tänud soovituste eest. Kas analoogset tarkvara on vabavarana/sharewarena ka
olemas? Ei tahaks niisama proovimiseks hakata 50$ eest seda ostma.

Hendrik Karilaid

> Oskab ehk keegi panna lingi?
http://www.kitchendraw.com/
Mina kasutasin sellist tükki, kui omale pesa kujundasin. Sealt saadud 3D
pilte kodus reaalsusega võrreldes tundub nagu oleks pildistatud. Vahepeal
olen isegi üsna mitu tuttavat sisekujunuse osas välja aidanud. Ainult et uue
versiooniga on nüüd jokk. Midagi olulist sealt uut ei ole, kuid on
häkkimiskindlaks tehtud.

Hendrik

raimunds...@gmail.com

Tere,selline mure ma ei saa maapinda tõusma nii nagu see peaks olema sujuvalt ja meetriste vahedega.Oskab keegi selgitada kuidas see küib.
Lp.Raimund