kasvuhoone karkass

Vootele Voit

kes pakub kasvuhoone karkasse, mis vähegi kestaksid.
ilmselt siis alumiiniumprofiil või äärmisel juhul puit. kas
siis klaasidega või ilma. pinda võiks olla ca 10-15m2.

ehituspoodides ja kataloogikaubamajades pakutavaid
plekkribadest valtsitud vedelaid konstruktoreid paluks
mitte soovitada.

--
vootele

Meelis Muru

> kes pakub kasvuhoone karkasse, mis vähegi kestaksid.
> ilmselt siis alumiiniumprofiil või äärmisel juhul puit. kas
> siis klaasidega või ilma. pinda võiks olla ca 10-15m2.

tervist,

pane SAPA profiilidest kokku. Kõik vajalik olemas, iseasi, mis lõpphind tuleb. Tõenäoliselt on
soodsam 3x iga kümne aasta (kirvega võetud aeg, mõned kestavad kauem, mõned vähem) tagant ehitada
puidust. Klaasi asemel kasutaks makroloni. Väikse kõksuga pihta minnes ei ole killud kohe taga ja
oma õhulisuse tõttu hoiab sooja rohkem. Kõvasti kergem ka.

Meelis

Enari

Mul naabrimees ehitab praegu kipsi(metall)karkassist kasvuhoonet. Karkass
igatahes püsti, eks näis, mis edasi saab:)

"Meelis Muru" <mee...@eemaldaseeosa.tehnik.ee> wrote in message

rein

Kas on mingit sarnast materjali näinud, nagu toodeti
(Salvos?) rublaajal, et käib puitsõrestikule plastlint(suurepeaga naeltega)
ja
kaheltpoolt klaasid vahele? Kasvuhoonele väga veekindel
variant.

"Vootele Voit" <vtl@!_no_spam_!vtl.ee> wrote in message

Deniss Andrijevski

Seisin sügisel sama probleemi ees ja jõudsin järeldusele,
et karkassidega on lugu väga nadi.
Vanu tugevast alumiiniumist enam alles ei ole, uued mis ehituspoodides väljas
on nõrgukesed, ilmselt sellest tulenevalt väikese pindalaga ja hind võtab karbi tükiks ajaks lahti.

Leidsin Kadrioru lõbustuspargi lähedalt ühe vanemate meistrite pundi, treivad seal raudkarkasse,
hind oli suht normaalne ja kvaliteet ka.
www.skriining.ee/~deniss/stuff/IMG_0818.JPG
www.skriining.ee/~deniss/stuff/IMG_0819.JPG

Raudkarkassil veel see pluss et seda saad soovi korral värvida. Puidust karkass peab vastu kah,
aga ilusa karkassi ehitamine ei ole nii lihtne ja müügis ei ole seda näinud ka.
Oleksingi Kadrioru meestega äri teinud, aga viimasel hetkel õnnestus
Kuldse Börsi kaudu leida Pärnu Masinaehitustehase tehtud alumiiniumist karkassi,
kümmekond aastat kenasti pakendis seisnud. Oh seda rõõmu :)

--
Deniss

Kuno Talimaa

"Vootele Voit" <vtl@!_no_spam_!vtl.ee> kirjutas sõnumis

Ajuvaba kilekasvuhoone tehti kunagi nii: Võeti sobiliku läbimõõduga
plast-toru, lõigati võrdse pikkusega jupid. Neist tehti kaared, mille otsad
kinnitati maasse. Iga teatud vahemaa takka fikseeriti torud omavahel traadiga.
Kupatusele tõmmati PE kile peale. Ma tean, et selline sulle ei sobi, :). Kuid
Mutvee kurgikasvatajatele käis imehästi. Selle hoone plussiks oli see, et
kapitaalsema mullaharimise ajaks sai ta lihtsalt ära koristada ja tekkinud
"põldu" traktoriga harida. Kile koristati talveajaks ära.

kt

Vootele Voit

Kuno Talimaa pajatas:

> Ajuvaba kilekasvuhoone tehti kunagi nii: Võeti sobiliku
> läbimõõduga plast-toru, lõigati võrdse pikkusega jupid.
> Neist tehti kaared, mille otsad kinnitati maasse.

mul justnimelt praegu ongi taga-aias kaks sellist monstrumit -
üks on 32-sest plast(vee)torust ära vajunud kaartega, teine
miski kataloogi-päritolu 2x3m läbi väändunud plekk-karkass.

> ...Mutvee kurgikasvatajatele käis imehästi

elupõlistele taimekasvatajatele (sisse arvatud minu
esivanemad) käib see jah imehästi, aga mina olen selle
jama igakevadisest putitamisest ja lappimisest kõrini
tüdinenud. kui üldse midagi kodus põlve otsas kasvatada,
peaks ka kasvatamine ise esteetiline välja nägema.

--
vootele

Kuno Talimaa

> [...]
> tüdinenud. kui üldse midagi kodus põlve otsas kasvatada,
> peaks ka kasvatamine ise esteetiline välja nägema.

Tee karkass sügavimmutatud puidust? Klopsid fermid maas kokku, siis ajad need
püsti, ühendad nurkadest ära. Paigaldad paar ajutist diagonaali, mille peale
klaasimist eemaldad. Fermide samm vali selline, et oleks hõlbus saadaoleva
klaasiga katta. Klaasi liimid fermide peale näit. Soudali Purocol'iga (saad
soudali esindusest) või mingi polüuretaanhermeetikuga. Nurkadest fikseerid
klaasid puidu külge naelutatud plekiribadega või muu sobiliku lahendusega, mis
on ka esteetiline. Kui tahad, võid klaaside vahekohad katta sobilike
liistudega. Liistud võid valida näit Höövel-liistu omad, peitsida-värvida ära
(ca 40kr/m), siis pole kahtlustki, et hoone vilets oleks, :).

Kas sa selle valatud vundamendi teed või mitte, on juba maitseasi. Fermide
alla võib panna ka maa PEALE telliseid. Telliseid ei maksaks mördiga ühendada,
siis saab hiljem nad maast ilma vaevata üles võtta. telliste/ vundamendi peale
niiskusisolaator, emapuu ja fermid. Kapitaalse vundamendiga hoone vajab
seaduse järgi omaviletsuse kirjalikku kooskõlastust. Kui sul on aias
mutte-rotte, tuleks kaevata või taguda piki seina perimeetrit midagi
mineraalset või metalset ca 30cm sügavuselt masse, et need läbi ei kaevuks.

kt

Kuno Talimaa

"Kuno Talimaa" <oci.kui.viicid> kirjutas sõnumis

Ära katuseaknaid unusta, :).

kt

Kuno Talimaa

> "Kuno Talimaa" <oci.kui.viicid> kirjutas sõnumis
>
> Ära katuseaknaid unusta, :).

St. avatavaid.

> kt

Altzz

Olid ajad ca 10 aastat tagasi, kus ma just nendelt ja just sellise
kasvuhoone ostsin. Toona oli jutt et asi on toodetud valgevenes ning
nemad ainult toovad siia. Ma miskipärast arvan, et nii on see ka praegu.
Liiga punane kruntvärv on sellel metallil :-)
Muidu pole sel kasvuhoonel viga. Selle aja jooksul olen ta korra ringi
tõstnud (suvilast viisin meie uude kodusse) ning ka üle värvinud. Nüüd
on ta siis hall.
Ma muidugi ei tea, mis see nüid massa.
Altzz

Altzz

> St. avatavaid.
Hea kild. Ma paneks sh (sealhulgas) avatavaid :-)
Aga nali naljaks.
Kui vtl-l puudub tislerikogemus, saab sellest puukarkassist üks peavalu.
Temale nüüd ja ta naisele hiljem. Ja diagonaale ma paigaldaks ikka
võimalikult rohkem ja mitte ajutisi.
Ei tasuks unustada tõsiasja, et meie ehituspoed müüvad sisuliselt
kuivamata puitu, mis kenasti mängib hiljem. Mis see mängimine
klaasiga teeb, oleneb oluliselt kinnituse viisist, kuid ega ta hea ei ole.
Altzz

Altzz

P.S. metall selle asjal on a la 'stal-1' (naelu tehakse taolisest).
Altzz

urho

"Vootele Voit" <vtl@!_no_spam_!vtl.ee> wrote in message news:409ea771$1...@news.estpak.ee...

http://www.hot.ee/niivelt/objest.htm

--
urho

rein

Tere,

keegi teaks kust saaks karkassi peale sellist
plastmaterjali(Salvo tootis), mille vahele käivad
klaasid kaheltpoolt. Ja selle riba keskelt on kinnitus.
Väga veekindel ja kulumatu (mul 16 aastat juba kasutusel)
toodeti nii musta kui valget.

aver...@gmail.com

KASVUHOONED

Soodsa hinnaga kvaliteetsed kasvuhooned 2x3-4x30m. Meie meeskond koosneb kogenud ekspertidest ja on alati valmis aitama oma kliente parima kasvuhoone ja varustuse valikul. Meie kliendid kuuluvad erinevatesse põllumajandusharudesse, näiteks farmerid, kes soovivad hakata kasvatama oma taimi kasvuhoonetes või juba kogenud kasvuhoonete kasutajad, kellel on vaja kõrgtehnoloogilisi lahendusi soodsate hindadega. Tarnime 1-2 tööpäeva jooksul.

https://averto.lv/product_category/product_list/272