Roheline parkett põrand

jodleren

Tere

Oleme sattunud olukorda, et meil on ~6 m2 parkettpõrandat, aga aja
oleks vähemalt 8 m2.
Probleem on selles, et seda enam ei toodeta (espak ja angrooehitus),
et me juurde osta ei saa.

Kas kellelgi on natukene ülejäänud?
Kuna jutt on suvilast, siis ei pea olema kõige ilustam.

Kas on teine usenet grupp, kuhu see jutt võiks kuulutada? Või siin on
õige?

Terv
Sonnich (Tallinn)

HillarP

Ühel kenal päeval (esmaspäev, 1. september 2008 11:28) kirjutas jodleren:

> Oleme sattunud olukorda, et meil on ~6 m2 parkettpõrandat, aga aja
> oleks vähemalt 8 m2.
> Probleem on selles, et seda enam ei toodeta (espak ja angrooehitus),
> et me juurde osta ei saa.

Mina ostsin (hele)rohelise laminaatparketi ca aasta tagasi Laagri
Ehitusmarketist.

> Kas kellelgi on natukene ülejäänud?
> Kuna jutt on suvilast, siis ei pea olema kõige ilustam.

Äkki täpsustad, milline see konkreetne parkett on (paksus, ühendusviis, jms)

> Kas on teine usenet grupp, kuhu see jutt võiks kuulutada? Või siin on
> õige?

ehitus.vestlus on üldiste ehitus- ja remondijuttude koht. ost.myyk on
ostu-müügi ja vahetuse koht, seega on mõlemad sellise kuulutuse jaoks head
kohad.

--
Parimat
HillarP