Liikluseeskirjast

Arvi Pruuli

On liikluseeskirjas selline lisatahvel 844 (buss joonistatud) aga seal
ei ole täpsustatud, kuidas seda mõista. Kas ma tohin selle märgi alt oma
12 kohalise ford tranitiga(passis on bus 12 kohta) läbi sõita?
Presidandi lossi ees on näiteks selline või kas ma tohin parkida
sellises parklas, kus on see lisatahvel?
--
ar...@matti.ee

Arvi Pruuli

Mihkel Rähn wrote:

> Tere,
>
> Liikluseeskiri käsitleb bussina(D kategooria) sõidukit millel on rohkem
> kui 8 reisija kohta ja mis on mõeldud sõitjate veoks. Järelikult on
> selline Transit buss ja tema kohta kehtib lisatahvel 844.

hästi tore oleks, kui Sa selle LE punkti ka ära mainiks kus buss on ära
defineeeritud
--
ar...@matti.ee

Mina

Guys, You have check out :

groups.google.com/g/ee.news/c/5Uef_hh6frg

?