M: Ford Mondeo 2004

vardo

Paneks siia ka selle kuulutuse.

Müüa selline isend, võib ka liisingu üle võtta. Kuumaks ~2600 eeku, SEB
Ühisliising. Liisingujääk ~161 000. Ise olen maksnud märksa rohkem kui
küsitav 14. (see on ka natuke kõigutatav). Uued naastud said alla, uued
ilukilbid ka. Kolm Fordi originaalkilpi ka kaasa (kuna üks kadus ära, ja yks
uus originaal maksis kordades rohkem kui mitteoriginaal komplekt
samasuguseid peaaegu). Vahetatud on ka üks esirattlaager, ülejäänud asjad
peaks kõik ok olema. Igasugused vead olen kohe lasknud ära teha. Aga ega
neid eriti olnud polegi.
Korralik auto, kui ei oleks suurt vajadust, siis ka ei annaks ära.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=295464

vardo[at]arvutitark.ee. Või kuulutuses olevad kontaktid.