Duratec V6

Lauri Link

On kellegil mingit manuali või juhendit antud mootori kohta ? Mingi karp
on seal küljes ja sellest läheb tross sisselakse kollektori juurde. Karp
ise on klapikambrikaane küljes. Tross on katki ja tahan teada mida see
karp seal teeb. Külge läheb talle ainult üks pistik. Tegemist peaks
olema mingi järelpõletamise süsteemiga. Tuli küll maru segane jutt aga
ehk keegi mõistab aidata.

L.L.

Rainer

Märksõnadeks on "ford dual stage intake"
Ehk siis tegemist on muudetava sisselasketrakti geomeetriaga,
mis peaks parandama silindri täituvust erinevatel mootori pööretel.

Rainer.

"Lauri Link" <lau...@uninet.ee> wrote in message

Lauri Link

Rainer wrote:
> Märksõnadeks on "ford dual stage intake"
> Ehk siis tegemist on muudetava sisselasketrakti geomeetriaga,
> mis peaks parandama silindri täituvust erinevatel mootori pööretel.
>
> Rainer.

Ehk siis kui see tükk ei tööta ei muutu kogu süsteemi töö võimatuks ?
Järgmine küsimus on selline, et kuskohast peale tehase seda tükki veel
saada on ? Melasi ja Volta pakuvad küll aga umbes 4+ kilo on hinnaks.
Mõnede romulatega suheldes jõuan järjest enam veendumuseni, et mul on
vist ainuke V6 mis kogemata eestis ringi liigub, kuna vastuste põhjal
pole mitte keegi mitte kunagi sellist imelooma näinud. Kui kellegil
pakuda on siis kuulan heameelega jutu ära.

L.L.

Rainer

> Ehk siis kui see tükk ei tööta ei muutu kogu süsteemi töö võimatuks ?

Auto normaalsel kasutamisel ei anna see kuidagi tunda, võib-olla
pealt 5-6000 pöörde on mootor vähe jõuetum kui töötava süsteemiga.

Rainer.