mondeo 2002 õli

assamalla

Tervitus!

Küsimus selline, et kas see peabki nii olema, et pool aastat peale õli
vahetust tuleb subj. mootoriõli juurde lisada? Õli tuluke vilgub pidevalt.
Esinduses käisin korralist hooldust tegemas ja seal ei öeldud, et midagi
valesti oleks.

Teine küsimus on selline dumbjuuseri küsimus. Kuidas krt seda õlikorki pealt
ära saada, et õli juurde valada? Peal nooled ja kiri click, aga keera ja
kliki ja vajuta kuda tahes, nu mina teda pealt ära ei saanud. On seal äkki
mingi trikk mida ma ei tea:)?

Terv,

Tarmo

Arvi Pruuli

assamalla ::

> Tervitus!
>
> Küsimus selline, et kas see peabki nii olema, et pool aastat peale õli
> vahetust tuleb subj. mootoriõli juurde lisada?

see ikka oleneb sõidust, mitte vahetuse ajast. Kui pool
aastat tagasi vahetasid ja sõitnud pole, siis on ebanormaalne.

--
ar...@matti.ee

tõnu

üldiselt ikka nii et kui auto korras, tihendid ei leki ja mootor ei suitse
siis aasta jooksul 10-15 tuh läbisõiduga küll midagi lisada vaja ei peaks
olema, vähemalt minul on nii olnud.

"assamalla" <as...@malla.aa> wrote in message