flopiseadme draiverit vaja

floppyseade ei tööta, keegi on draiveri ära kustutanud. Kas keegi oskab
soovitada, kust uut draiverit leida? (kirjutaks sisu käsitsi valmis, kui
teaks, mida sisaldab)

Andres Klemm

Well, oled sa kindel et just draiveri kustutamine sinu muresid
põhjustab?

Andres

füüsiliselt näitab,et A: ketas olemas, floppy läheb kenasti sisse ka aga
ühtki flopit enam lugeda ei suuda (tahab formattida) - mis peale puuduva
draiveri veel põhjuseks olla võib?

"Andres Klemm" <andres...@uptime.ee> wrote in message

P.Bergmann

O wrote:
> füüsiliselt näitab,et A: ketas olemas, floppy läheb kenasti sisse ka aga
> ühtki flopit enam lugeda ei suuda (tahab formattida) - mis peale puuduva
> draiveri veel põhjuseks olla võib?

Aga proovi mõni (tühi) ketas formattida ja vaata, kas teise masina
arvates see ketas kah formattimist ei nõua? Äkki on pead mustad?

--
Peep

Tiidrus, Indrek

Vaheta oma flopiseade/flopiketas välja. Tundub et hoopis need on sul tuksis, mitte draiver.

Andres Klemm

On Mon, 14 Mar 2005 18:21:21 +0200, "O" <O...@hot.ee> wrote:

>füüsiliselt näitab,et A: ketas olemas, floppy läheb kenasti sisse ka aga
>ühtki flopit enam lugeda ei suuda (tahab formattida) - mis peale puuduva
>draiveri veel põhjuseks olla võib?

Proovi teist flopit (mida teine masin kenasti loeb). Kui see ka
tundmatu on, siis asenda seade (kui sa tema hingeelu tundma ei viitsi
just õppida). Kasutet seade on 50-75 eek, uus vist 175 eek.

Alternatiivina võid panustada USB pulka, kui su spetsiifilised
vajadused flopit ei sätesta (mul sätestavad...palju vanarauda ja
usb-problemaatilised opsüsteemid a la 98 ja nt4)

Andresd

Kalvi Teldre

O wrote:

Viga on vales BIOS settingus või kehva ühendus (või vale kaabel). Omal
on seda viga palju ette tulnud, kuid viga on olnud enamus juhul klaveri
ja tooli vahel.

Kalvi