gnome path debian etch

1 view

Madis

Tervist,

Mure järgmine. Olen siin proovinud nii ja naa, hea ja kurjaga, aga ei
suuda ära muuta kasutaja default path muutujat gnomes.

Ühesõnaga sooviks ühele kasutajale juurde panna (endale) kodu kataloogis
oleva ($HOME/devtools/.../bin) kataloogi.

Proovisin .bash_profile sisse panna, ei mõika Sinna siis sai järgmised read:

echo ${PATH}

export PATH="${PATH}":/home/madis/devtools/armThumb/bin

#export PATH

echo ${PATH}

echo näitab asja õigesti. S.t. muutja muutub, aga export ei mõika. Otse
käsurealt panna export siis konkreetses aknas muudab jah ära, mujal
mitte. See ilmselt loogiline.

Ehk selle muutuja peaks ära muutma gnome käivitamise ajal, et ta igal
pool kajastuks. Uudisgruppide uurimise tulemusena läks .xsession faili
kirja järgmist (kodukataloogis asuvasse)

PATH=${HOME}/devtools/armThumb/bin:${PATH}
export PATH

Aga jälle, tühi vaev.

Ainuke, kust kaudu mul on õnnestunud seda muuta on /etc/environment Siis
ta läheb küll kohe kõigile kasutajatele. Olgugi, et siin masinas väga
palju teisi kasutajaid ei ole, aga tekkinud juba täiesti sportlik hasart
asi nüüd nii toimima saada, nagu vaja:-)

Ehk siis paluks kellelgil selline samm sammult seletus panna, kuhu peab
mida kirjutama ja miks just nii, et gnome PATH muutuja kasutaja kohaselt
ära muuta.

T, Madis

Gunnar Koppel

Ja neljapäev, 26. aprill 2007 09:03 kirjutas Madis:

> Mure järgmine. Olen siin proovinud nii ja naa, hea ja kurjaga, aga ei
> suuda ära muuta kasutaja default path muutujat gnomes.

Kasutan küll KDE-d, aga loodan, et muutujaid kehtestavad nad (Gnome ja KDE)
standardselt. Mul on .bash_profile-is

if [ -d ~/bin ] ; then
PATH=~/bin:"${PATH}"
fi

Ja sellest piisab. Ilma ekspordita siis.

Teine variant, et äkki on /etc/passwd-is shelliks määratud midagi muud
kui /bin/bash

KÕike hääd,

WK

Madis

Ei aita kahjuks. .bash_profile siis nüüd selline:

# include .bashrc if it exists
if [ -f ~/.bashrc ]; then
. ~/.bashrc
fi

# set PATH so it includes user's private bin if it exists
if [ -d ~/devtools/armThumb/bin ] ; then
PATH=~/devtools/armThumb/bin:"${PATH}"
fi

aga ei midagi. Ja shelliks on jah määratud bash...

Kellelgil äkki häid nõuandeid?

T, Madis

Ville Hallik

Madis <plane...@hot.ee> wrote:
> [...]

[snip]

> aga ei midagi. Ja shelliks on jah määratud bash...

> Kellelgil äkki häid nõuandeid?

Äkki on abi sellest bugraportist, õigemini esimesest vastusest sellele,
mis .gnomerc failist räägib:

Ville Hallik