Hulganisti ümbernimetus

IndrekN

Tere kõigile!

Olen suutnud ära unustada, kuidas muuta kataloogi omanikku ja
grupikuuluvust nii, et kõik teised kataloogid ja kõik failid rekursiivselt
hakkaksid kuuluma kasutajale. Täiesti jube oleks hakata ükshaaval kümneid
tuhandeid failikesi mudima.

indrek@õnnetu

Virgo Pärna

On 24 Apr 2007 13:50:31 +0300, IndrekN <ep...@serveris.ee> wrote:

> Olen suutnud ära unustada, kuidas muuta kataloogi omanikku ja
> grupikuuluvust nii, et kõik teised kataloogid ja kõik failid rekursiivselt

chown -R omanik.grupp kataloog

--
Virgo Pärna
virgo...@mail.ee

IndrekN

On Tue, 24 Apr 2007 14:16:15 +0300, Virgo Pärna wrote:

> chown -R omanik.grupp kataloog

Tuhat tänu!!! Super!

Indrek

kaups

man chown räägib järgmist:

"-R, --recursive
operate on files and directories recursively"

--
kaups

Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!