kõvaketas täis ehk kuidas kustutada backup-i

Tsensuur

Tere, kuna olen (K)ubuntu kasutaja alles 4-ndat kuud siis tekkis selline
probleem:
Tegin backup-i (kasutasin Keep-i) süsteemifailidele, sest oskasin enne seda
2 korda x.orgis miskit nii kifa keerata, et pidin süsteemi uuesti
installima. Kuna kasutan ka windowsi xp-d, siis samal kettal kuhu
backup-isin kubuntu süsteemifailid on mul ka mängud ja muusika. nüüd aga
näitab kettas, et on täis ja win ei saa seda ketast kätte. Ja backup-i
kustutada ka ei luba. Kubuntus töötab ketas, kuid näitab, et on täis. Ometi
peaks ruumi olema. Kas ainult format-disc aitab.
--
tsensuur loeb teie uudist