NET.TE NET MİYİZ????????

**safir***

to edep dairesi
NET.TE NET MİYİZ????????

merhaba dostlar...
bu gece içimden yazmak geldi...
ne olursa olsun yazacağım....
hayır dualarınızı beklerim:))))
bu fakirin ilham perileri denen perileri gelsin diye:))))
efendim biraz önce bir haber sitesinde okuduğum yazı dikkatimi
çekti....
haber şöyle ki:
"Obama açıklamalarını bundan sonra internetten üzerinden yapacak.
Yani Yotutube.com sitesi üzerinden"
ne güzel efendim darısı bizim devlet adamlarımızın üzerine diyelim....
efendim ülkemizde özellikle de dindar kesimde net kullanıyorum dediniz
mi yüzler buruşuyor, nete girmek vakit öldürmek olarak malayani işler
arasında sayılıyor....
hatta bazı kesimlerde nete girmiyorum demek -ne akla hizmetse- büyük
bir övünç kaynağı sayılıyor...
durum dindarlar arasında ise daha farklı değil, mesela:
dindarlar arasında net kullanıyorum dediniz mi hemen zihinlerde chat
geliyor....
ya da msn dediğiniz zaman geyik muhabbeti....
maalesef bilmediğimiz şeylerin düşmanı kesiliyoruz.
hemde bunu din adına yapıyoruz adına da takva diyoruz.
şunu unutuyoruz ki bizler Allah'ın adını her türlü teknolojiyi
kullanarak gücümüzün ulaştığı her yere götürmeliyiz.
bu fakir google arama motoruna girdi mi kendisini süleymaniye
kütüphanesi içerisindeki huzuru hissediyor.
zira her türlü bilgiye bir anda ulaşabiliyor...
araştırma yaptığı konu için hertürlü materyale ....
bir çok günlük, aylık yazıya ve sohbetlere... vs .
daha bir çok konu için net bulunmaz bir ikram_ı İlahi...
yeter ki bizler onu Allah'ın bize lütfettiği akıl , irade ile Hak
yolunda kullanmayı niyetlerimize almada gereken ihlası gösterelim...
işte o zaman bir abimizin dediği gibi "net cennete adam taşır"...
ayşe hazan aydın