Hƿǽr is ǽȝhƿá

Horsa

to Eald Englisc
Ƿæs hit ic mid minum ȝeƿritum be halgan þe flíemde ealle?

Ic ƿille rǽdan már englisc. Sende ȝeƿritu hider, ic bidde.

Ic fand gódne ƿebbstede for tó leornianne fresisc - http://www.allezhop.de/frysk/

Ƿesaþ ȝe hále.

Ic hyhte tó éoƿrum ȝeƿritum.

Bill Wodenhelm

to eald-e...@googlegroups.com
Ahh, Fresisc bith god. Censt thu Saeterlendisc (Saterlandic) Fresisc? Bith hit gelic Eald Englisc. http://stq.wikipedia.org

(heh sarig, ic n'aebbe min Englisc caegbord...)

-Wodenhelm

--
Þū fēnge þis ǣrendȝeƿrit forþǣm þū underƿriten þǣm Google
Groups "Eald Englisc" hring bist.

To ƿrītenne þissum hringe, send email to eald-e...@googlegroups.com

To ununderƿrít fram þissum hringe, send email to
eald-englisc...@googlegroups.com

For mā ċēosunga, sēċe þisne hring æt
http://groups.google.com/group/eald-englisc?hl=en

Déorán

to Eald Englisc
Ic béo hér ȝiet, ac ic eom sƿíðe bisiȝ, mid ƿeorce ond mid lífe; for
þǽm ic næbbe lanȝe hƿíle ȝeƿriten. ic scolde sƿá dón, þéah, þus…

Hér on Enȝlalonde, þæt ƿeder onȝinnþ hléoƿan, efne mid sunnan stundum,
ac hit ne biþ sumor ȝiet. sóna, ic wéne. þearle hǽte ne lícaþ mé, ac
ic ƿénde of Australian tó Enȝlalonde (þǽr ic eardie nú) on þǽs súðerne
healftryndeles ƿintres ende, ond on þǽs norðerne healftryndeles
ƿintres anȝinne: ond sƿá ic hæbbe án ƿintres ȝéar ȝeþolod; biþ sƿíðe
til þá sunnan eft tó séonne!

Hú is þæt ƿeder mid ȝé nú? Habbaþ ȝé ȝeþancas tó sumor?

Déorán

On Apr 14, 4:50 am, Bill Wodenhelm <wodenh...@gmail.com> wrote:
> Ahh, Fresisc bith god. Censt thu Saeterlendisc (Saterlandic) Fresisc? Bith
> hit gelic Eald Englisc.http://stq.wikipedia.org
>
> (heh sarig, ic n'aebbe min Englisc caegbord...)
>
> -Wodenhelm

Horsa

to Eald Englisc
Éalá! Ȝé sindon cƿice. Þis is gód!

Nése, ic ne leornie Sélterisc butan West Frésisc. Ic leornie þis
forþǽm þe þéos is án þara betsta ƿebbstóƿa for tó leornianne sprǽc ic
ǽfre seah. - http://www.allezhop.de/frysk/
And þéos is tilu ƿebbstóƿ for tó híeranne fresisc - http://www1.omropfryslan.nl/

Ic rǽdde án ȝeƿritu be Richard Branson and ic cúðe understandan ealle
(butan án clysung) - http://itnijs.nl/2011/04/richard-branson-wol-nei-oseaanboaiem/
Hƿá ne ƿilt rǽdan be lytlum dyfe-bátum?

Hit nis sƿíðe ȝelíc englisc. Má sƿá niþerlandisc, ac stundum seo ic
ƿord þe sindon ȝelíce engliscum ƿordum sƿylce 'ear en each' - eare and
eage.

Ƿódenhelm, þú canst Sélterisc, nis sóð?

Déorán, þæt weder (oðþe 'it waar' on fresisc) is gód. Ƿé féngon ǽrlíc
lencten. Hit snáƿþ ȝeƿunelice on Éaster-mónþe, ac hit ne sníƿde þisne
monaþ. Sunne scínþ and hit is sƿá ƿearm þæt man ne þearfeþ
hrycghræȝel. Ic sceal tídlíce mína hymele-ƿyrta áplantian.

On sumere ne sƿincaþ ic. Mín scóla ne ȝeaf mé ƿeorc. Ic béo ƿelig on
tíde ac earm on golde. Ic ƿille leornian má englisc and fresisc on
sumere. Ic ƿille míne cræftas sƿá spræc-láréoƿ brúcan, and leorn-tól
ácræftan - scriðole for 'YouTube' mid má. Ic áþence éac 'permaculture'
leornian. Hit is déor - þúsend dollar - ac is ƿel ƿéorþ, ƿéne ic.

Ic béo bisiȝ butan weorc!

Bill Wodenhelm

to eald-e...@googlegroups.com

Gea ic understande sum Sealterisc, genug to sprecenne mid Sealterfolce online, ac sum bith giet me uncuth.