Badiuth
unread,Sep 16, 2008, 1:07:17 PM9/16/08Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to e-cristianus
Gràcies a la persecució que han fet diverses entitats en contra del
dret a l'avortament, en particular e-cristians, liderada pel senyor
Miró i Ardèvol, àlies el divorciat a la catòlica, van coneixent-se les
possibles particularitats de la nova llei de l'avortament que es cou
per l'any 2009.
Ens felicitem i també felicitem els e-cristians perquè creiem que
conjuntament s'haurà aconseguit un projecte que acostarà el temps de
la interrupció lliure dins de la forquilla que vam assenyalar (20 - 25
setmanes) i que, segons la recomanació del comitè de bioètica de
Catalunya, hauria de ser de 24 setmanes, que per nosaltres seria tot
un èxit. Volen fer una llei de les més avançades d'Europa, nogensmenys
el millor que podriem esperar i que desitgem que sigui directament
fruit de les persecucions inquisitorials catòliques.
Gràcies per la vostra labor de despertar les consciències
endormiscades sota el mantell de beatífica presència catòlica.
Amén