Badiuth
unread,Oct 28, 2008, 5:37:36 AM10/28/08Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to e-cristianus
Un antic membre de les joventuts hitlerianes vol que hi hagi Bíblies a
les escoles. Em sembla molt bé, sempre i quan serveixi de permanent
exemple de llibre del Mal. Sobretot pels exemples de massacres,
assassinats, abusos sexuals, violacions, esclavatges, mentides i
contradiccions que conté.