La Bíblia a l'escola i el papà de Roma.

0 views
Skip to first unread message

Badiuth

unread,
Oct 28, 2008, 5:37:36 AM10/28/08
to e-cristianus
Un antic membre de les joventuts hitlerianes vol que hi hagi Bíblies a
les escoles. Em sembla molt bé, sempre i quan serveixi de permanent
exemple de llibre del Mal. Sobretot pels exemples de massacres,
assassinats, abusos sexuals, violacions, esclavatges, mentides i
contradiccions que conté.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages