En Rouco vol usar la democràcia per carregar-se un dret

0 views
Skip to first unread message

Badiuth

unread,
Nov 13, 2008, 10:31:36 AM11/13/08
to e-cristianus
Aquest admirador del règim nacionalcatolicista proposa ara de fer un
referèndum denocràtic per conèixer l'opinió del poble pel que fa a la
legalització del matrimoni homosexual.

Ens sembla molt bé, perquè les enquestes assenyalen que més del 66% de
la població s'hi mostra d'acord, tot i considerar-se catòlica en un 80
%, però proposem que s'aprofiti per fer altres consultes, com per
exemple pel que fa a la financiació de l'esglèsia catòlica, els acords
amb el Vaticà, la llei de "llibertat" religiosa o l'adoctrinament a
les escoles financiat amb fons públics.

També fóra bo de fer referèndums dins l'esglèsia per decidir sobre
l'homosexualitat dels capellans, sobre la possibilitat de casar-se amb
parelles de l'altre o del mateix sexe, sobre el sacerdoci femení, en
favor de la subscripció dels tractats internacionals sobre Drets
Humans, per la igualtat de gènere, per la llibertat de pensament i
d'expressió i per la designació dels càrrecs. Si en trobem algun altre
ja ho farem saber, no sigui que perdin l'oportunitat divina de fer
justícia.

Democràcia de déu!
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages