Ara és bon moment d’afiliar-te a e-cristianus

0 views
Skip to first unread message

Badiuth

unread,
Aug 4, 2008, 5:35:42 AM8/4/08
to e-cristianus
Ara és un gran moment per fer créixer e-cristianus.

Proposa'ls-ho a les persones que t'observaven i que vas conèixer
mentre gaudies de l’acte o que n’han parlat bé.

Si en la propera ocasió volem omplir la Plaça de Catalunya, e-
cristianus ha de fer-se més fort, amb més persones associades.

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages