Es suspendrà l'emissió de la missa de TV2

1 view
Skip to first unread message

Badiuth

unread,
Jul 26, 2008, 5:22:34 PM7/26/08
to e-cristianus
En compliment de l'aconfessionalitat de l'estat, la missa de TVE-2
dels diumenges i festius que es ve fent a dos quarts d'onze del matí,
es deixarà d'emetre de forma definitiva ben aviat.

Segurament hi haurà una cadena privada que emetrà per la TDT i que
aprofitarà per vendre tota mena de serveis i productes catòlics,
apostòlics i romans. Així serà possible, per exemple, de comprar un
dels mil autèntics pits incorruptes de santa Apolònia o contractar una
cel·la de qualsevol monestir per celebrar-hi alguna trobada
orgiàstica.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages