Badiuth
unread,Jul 26, 2008, 5:22:34 PM7/26/08Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to e-cristianus
En compliment de l'aconfessionalitat de l'estat, la missa de TVE-2
dels diumenges i festius que es ve fent a dos quarts d'onze del matí,
es deixarà d'emetre de forma definitiva ben aviat.
Segurament hi haurà una cadena privada que emetrà per la TDT i que
aprofitarà per vendre tota mena de serveis i productes catòlics,
apostòlics i romans. Així serà possible, per exemple, de comprar un
dels mil autèntics pits incorruptes de santa Apolònia o contractar una
cel·la de qualsevol monestir per celebrar-hi alguna trobada
orgiàstica.