Escriu a la consellera de Salut demanant-li explicacions...

0 views
Skip to first unread message

Badiuth

unread,
Oct 21, 2008, 6:59:16 PM10/21/08
to e-cristianus
Escriu a la consellera de Salut donant-li les gràcies per mantenir la
confidencialitat exigible pel que fa a l'estat de salut de qualsevol
persona i per resistir les propostes dels e-cristians que volen que
faci públic l'estat de salut d'una persona concreta, fet que podria
ser constitutiu d'un delicte i que potser, en sí mateix, pugui
considerar-se com una proposició per delinquir.
De tan llestos que són, els recomanem que aprofitin, en contra del
nostre criteri i si també els sembla prou encertat i ajustat a la
llei, que demanin també a la consellera que tingui a bé de revelar i
publicar l'historial de salut psicofísica del senyor Josep Miró i
Ardèvol, que possiblement pugui figurar en algun arxiu de la salut
pública, aprofitant que aquest coneixement pot estar al seu abast.


conselle...@gencat.cat

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages