Queda't sempre amb el diari gratuït "20 minutos"

0 views
Skip to first unread message

Badiuth

unread,
Oct 21, 2008, 6:41:06 PM10/21/08
to e-cristianus
Difon la iniciativa de sol·licitar el diari gratuït “20 minutos”. No
agrada al catolicisme de batalla !

Dóna la màxima difusió a aquest missatge, reenvia’l a totes les
persones, blocs i webs que coneguis

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages