Aturem les funcions animals

1 view
Skip to first unread message

Badiuth

unread,
Jul 29, 2008, 6:09:28 AM7/29/08
to e-cristianus
Déu és ommipresent, que vol dir que és arreu i que no hi ha lloc on no
hi sigui present.
Com és ben sabut, a causa de la nostra animalitat, ens veiem en
l'obligació de defecar, d'aliviar el nostre meteorisme i aerofàgia i
de fer miccions massa sovint. Cada cop que duem a terme aquestes
funcions fisiològiques, però alhora de baixa animalitat, embrutem déu
i el seu nom.

En funció d'aquest elevat coneixement superior serà millor que anem
retenint aquestes funcions animals, per deixar-nos d'embrutar en el
senyor i en el seu nom.

Per explicar-ho millor convé que evitem al màxim de cagar, de fer
pets, rots i de pixar, perquè no tenim més remei que fer-ho dins de
déu i no és bo d'embrutar-lo ni de molestar-lo amb les nostres
excrecions pudents, maleducades, indecents i, per damunt de tot,
absolutament irreverents.

Paraula de déu, adorem al senyor!
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages