Badiuth
unread,Jul 29, 2008, 6:09:28 AM7/29/08Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to e-cristianus
Déu és ommipresent, que vol dir que és arreu i que no hi ha lloc on no
hi sigui present.
Com és ben sabut, a causa de la nostra animalitat, ens veiem en
l'obligació de defecar, d'aliviar el nostre meteorisme i aerofàgia i
de fer miccions massa sovint. Cada cop que duem a terme aquestes
funcions fisiològiques, però alhora de baixa animalitat, embrutem déu
i el seu nom.
En funció d'aquest elevat coneixement superior serà millor que anem
retenint aquestes funcions animals, per deixar-nos d'embrutar en el
senyor i en el seu nom.
Per explicar-ho millor convé que evitem al màxim de cagar, de fer
pets, rots i de pixar, perquè no tenim més remei que fer-ho dins de
déu i no és bo d'embrutar-lo ni de molestar-lo amb les nostres
excrecions pudents, maleducades, indecents i, per damunt de tot,
absolutament irreverents.
Paraula de déu, adorem al senyor!