BAŞKAN ERGÜN ŞAMPİYONLARI ALTINLA ÖDÜLLENDİRDİ

0 views
Skip to first unread message

Reklamail

unread,
Jan 27, 2011, 5:01:53 AM1/27/11
to dostu...@googlegroups.com, duva...@googlegroups.com, magem-sa...@yahoogroups.com, med...@googlegroups.com, togman...@googlegroups.com
 
 

Reklamail tarafından Google Reader ile size gönderildi:

 
 

27.01.2011 tarihinde Logisticus Dergisi üzerinden, yazan:

Manisa Belediye Başkanı Cengiz Ergün Bursa’da Ümitler Türkiye Judo Şampiyonu, Ankara’da ise İller Arası Şampiyonada 5 Altın, 4 Gümüş ve 10 Bronz madalya kazanan Belediyesporlu judocuları makamında ağırladı.

 
 

Buradan şunları yapabilirsiniz:

 
 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages