ŞEHİR TİYATROSU BİRLİK BERABERLİK GECESİ'NE EV SAHİPLİĞİ YAPTI

0 views
Skip to first unread message

Reklamail

unread,
Nov 12, 2010, 4:56:55 AM11/12/10
to dostu...@googlegroups.com, duva...@googlegroups.com, magem-sa...@yahoogroups.com, med...@googlegroups.com, togman...@googlegroups.com
 
 

Reklamail tarafından Google Reader ile size gönderildi:

 
 

11.11.2010 tarihinde Logisticus Dergisi üzerinden, yazan:

Manisa Ülkü Ocakları İl Başkanlığı’nın düzenlediği birlik beraberlik gecesi, Şehir Tiyatrosu’nda düzenlendi.

 
 

Buradan şunları yapabilirsiniz:

 
 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages