GENÇLİK MERKEZİ’NDEN HUZUREVİ’NDE KONSER

0 views
Skip to first unread message

Reklamail

unread,
Feb 26, 2011, 6:33:39 AM2/26/11
to dostu...@googlegroups.com, duva...@googlegroups.com, magem-sa...@yahoogroups.com, med...@googlegroups.com, togman...@googlegroups.com
 
 

Reklamail tarafından Google Reader ile size gönderildi:

 
 

26.02.2011 tarihinde Logisticus Dergisi üzerinden, yazan:

Manisa Belediyesi Gençlik Merkezi, Manisa Belediyesi Muammer-İsmail Cider Huzurevi’nde kalan yaşlılara yönelik konser düzenledi. Gençlik Merkezi Keman Grubu Kursiyerleri tarafından hazırlanan konser, Huzurevi sakinlerine moral kaynağı oldu.

 
 

Buradan şunları yapabilirsiniz:

 
 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages