HALK OTOBÜSÇÜLERİ ULAŞIMDA BİRLEŞME İÇİN İMZA TOPLADI

0 views
Skip to first unread message

Reklamail

unread,
Oct 9, 2010, 4:49:04 AM10/9/10
to dostu...@googlegroups.com, duva...@googlegroups.com, magem-sa...@yahoogroups.com, med...@googlegroups.com, togman...@googlegroups.com
 
 

Reklamail tarafından Google Reader ile size gönderildi:

 
 

08.10.2010 tarihinde Logisticus Dergisi üzerinden, yazan:

Manisada şehir içi yolcu taşımacılığı yapan halk otobüsü sahipleri, ulaşımın sağlıklı yapılabilmesi amacıyla minibüslerle birleşip kart sistemine geçilmesi ile ilgili imza topladı

 
 

Buradan şunları yapabilirsiniz:

 
 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages