BELEDİYESPORLU JUDOCULAR ANKARA’DA COŞTU

0 views
Skip to first unread message

Reklamail

unread,
Jan 26, 2011, 2:58:58 AM1/26/11
to dostu...@googlegroups.com, duva...@googlegroups.com, magem-sa...@yahoogroups.com, med...@googlegroups.com, togman...@googlegroups.com
 
 

Reklamail tarafından Google Reader ile size gönderildi:

 
 

25.01.2011 tarihinde Logisticus Dergisi üzerinden, yazan:

Manisa Belediyespor Judo Takımı Ankara’da gerçekleştirilen İller Arası Türkiye Şampiyonası’nda büyük bir başarıya imza attı. Temsilcimiz 5 Altın, 4 Gümüş ve 10 Bronz madalya kazanarak şampiyonaya damgasını vurdu.

 
 

Buradan şunları yapabilirsiniz:

 
 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages