ALO ŞİKÂYET HATTI 444 5 154 HİZMETE GİRDİ

1 view
Skip to first unread message

Reklamail

unread,
Mar 18, 2011, 4:45:07 AM3/18/11
to dostu...@googlegroups.com, duva...@googlegroups.com, magem-sa...@yahoogroups.com, med...@googlegroups.com, togman...@googlegroups.com
 
 

Reklamail tarafından Google Reader ile size gönderildi:

 
 

17.03.2011 tarihinde Logisticus Dergisi üzerinden, yazan:

Manisa Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü vatandaşların şehir içi halk otobüsü ve minibüslerinde yaşadığı sorunları iletebilecekleri 444 5 154 Alo Şikayet Hattını hizmete soktu.

 
 

Buradan şunları yapabilirsiniz:

 
 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages