ANA HAT 30 YIL ARADAN SONRA TEMİZLENİYOR

0 views
Skip to first unread message

Reklamail

unread,
Oct 8, 2010, 4:41:31 AM10/8/10
to dostu...@googlegroups.com, duva...@googlegroups.com, magem-sa...@yahoogroups.com, med...@googlegroups.com, togman...@googlegroups.com
 
 

Reklamail tarafından Google Reader ile size gönderildi:

 
 

07.10.2010 tarihinde Logisticus Dergisi üzerinden, yazan:

Manisa Belediyesi, Kuşlubahçe, Spil ve Barbaros mahallelerinin kanalizasyon hatlarının bağlı bulunduğu ana hatta temizleme çalışması başlattı

 
 

Buradan şunları yapabilirsiniz:

 
 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages