een vraagje

darkjoeri

to dutc...@googlegroups.com
yo ik heb een paarvraagen

1. ik ben druk op zoek naar makkeleke en duideleke lessen weet een van
julie plaasen waar ik da ken vinde

2. ik zoek ook nog steets naar een goed programma om te gebruike voor
et creere van progies die zijn gemaakt op java basis

ik vraag dit om da ik graag met java aan de slag wil maar nie echt
goede lesse en programma's ken vinde er voor

als je iets weet plz e-mail me dan ook
e-mail: dark...@zonnet.nl

Dark Joeri

Viktor

to dutc...@googlegroups.com
Hoi Dark Joeri,

Er is heel veel beschikbaar in allerlei vormen. Ik denk dat je voor
jezelf eerst moet vaststellen waarvoor je Java wil gebruiken. Wat voor
"progies" wil je maken?
Om een goede start te maken kan ik je toch het beste naar het
boekenhandel verwijzen om daar een beginnersboek te kopen. Op het
internet kun je denk ik het beste naar http://www.java.com of
http://java.sun.com/learning/new2java/index.html gaan.

p.s. zou je "duideleke" willen spellen, anders kan ik je "geplaase"
bericht niet goed lezen? :-)

groet, Viktor

darkjoeri

to dutc...@googlegroups.com
yo viktor weet je ook meschien een manier om zoon boek gratis te
krijge:P
ik heb nouw een maal nog geen creditcard ben pas 17:P

groet dark joeri

Timo.nl

to dutc...@googlegroups.com
hallo iedereen,

leuk initiatief deze group
jouri op deze website kun je java "lesstof" vinden
http://www.khlim.be/~cdaniels/

groet, Timo

patrick

to dutc...@googlegroups.com
Hallo darkjoeri,

Jaren terug heb ik als naslagwerk best veel gehad aan 'Thinking in
Java' van Bruce Eckel. Dat boek is redelijk toegankelijk voor novice
java-programmeurs.
Van dat boek was toen en is (gelukkig) nog steeds een gratis html
versie beschikbaar op het www. Zie
http://www.ferryvink.nl/ebooks/eckel/
Voor meer info over de auteur e.d. kijk eens op
http://www.bruceeckel.com/

suc6