Doodle mei

1 view

Filip Stappers

to dutchaltdotnet
Jammer dat de meeting vorige maand niet is doorgegaan.

Aan de vorige posts te zien zijn er blijkbaar toch nog genoeg
geinteresseerden voor nieuwe meetings.
Dus heb ik voor deze maand maar een nieuwe Doodle gemaakt:
http://www.doodle.com/h6mafx99k958rw4m

Bart Reyserhove

to dutchal...@googlegroups.com
Het schijnt in mei precies ook niet te lukken. Misschien moeten we eens de UK variant uitproberen en  een altnetbeers organiseren. Zij spreken gewoon af in een café, zoeken een sponsor voor het bier, en stemmen dan voor een topic via post-its en hand raising.

Onze meetings waren altijd redelijk formeel en ik merkte in London dat in een café sowieso interessante gesprekken ontstaan...

Groeten,

Bart

Bart Deleye

to dutchal...@googlegroups.com
goed idee!

Jan Van Ryswyck

to dutchaltdotnet
+1

On May 29, 7:16 am, Bart Deleye <bart.del...@gmail.com> wrote:
> goed idee!

Message has been deleted

Pascal Mestdach

to dutchaltdotnet
Mag het eventueel eens in het Gentse zijn?

On 29 mei, 08:03, Marc Vangrieken <marc.vangrie...@gmail.com> wrote:
> Goed idee...
>
> 2009/5/29 Jan Van Ryswyck <jan.van.rysw...@gmail.com>
Message has been deleted

Bart Reyserhove

to dutchal...@googlegroups.com
Dat mag gerust. Ken je een geschikte locatie?

2009/5/29 Marc Vangrieken <marc.va...@gmail.com>
Gent is perfect voor mij...

Yves Goeleven

to dutchaltdotnet
Limburg mag ook hoor...

Abdij brouwerij ter dolen bvb :)

On 30 mei, 07:15, Bart Reyserhove <bart.reyserh...@gmail.com> wrote:
> Dat mag gerust. Ken je een geschikte locatie?

> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Frederik Maertens

to dutchal...@googlegroups.com
+1 voor gent

Bart Reyserhove

to dutchal...@googlegroups.com
Iemand een voorstel voor een locatie in Gent? Best ergens waar we nog wat tegen elkaar kunnen praten natuurlijk.

Frederik Maertens

to dutchal...@googlegroups.com
*bump* ;)

we kunnen altijd naar foley's (irish pub) gaan, afhankelijk van het weer kunnen we daar ook buiten zitten..
De trollenkelder of the trefpunt aan het St  Jacobs zijn ook vrij goed te doen qua noise level..

Any other suggestions?