Kick madingskes aub

1 view

Yves Goeleven

to dutchaltdotnet
Davy,

Kan je die spammer eraf gooien...

De site is zo goed als klaar (alleen nog de juiste content moet erop,
maar dat mogen de members doen :))
Waar gaan we nu hosten? peter - davy ... kunnen jullie dat even
afstemmen ivm dns records etc?

Groeten,
Yves

Davy Brion

to dutchal...@googlegroups.com
de spammer is gebanned...

ik ben dinsdag pas terug op het werk, dus ik kan dan pas nakijken hoe het juist zit met de hosting

kan je al een sneak-preview doorsturen ofzo? ik denk dat de rest ook wel wilt weten hoe het er zal uitzien :)

Yves Goeleven

to dutchaltdotnet
Waar ik wel nog een beetje mee zit is het forum, dat is namelijk niet
zo uitgebreid.

@Martijn, ik zie dat jij op de cuyahoga site zelf, een ander forum
gebruikt? Is daar een module van beschikbaar ergens om ook door ons te
gebruiken?

Groeten,
Yves

Martijn Boland

Yves Goeleven wrote:
> @Martijn, ik zie dat jij op de cuyahoga site zelf, een ander forum
> gebruikt? Is daar een module van beschikbaar ergens om ook door ons te
> gebruiken?

In dit draadje staat waar je de module kunt vinden en tevens is er een
patch voor yetanotherforum.net:
http://cuyahoga-project.org/home/forum.aspx?g=posts&t=735.

Let wel dat het forum alleen op MS SQL Server (Express) draait.

ArjanZuidhof

to dutchaltdotnet
op de diverse pagina's "what is alt.net", "blogs van.." en "agenda"
zijn alle links door ene patrica vervangen door onwelvoeglijke links :-
( Weet niet wie e.e.a. beheert, maar kan een oude versie van die
pagina's teruggezet worden (kan dat zo te zien niet zelf doen). Dat
zou gemakkelijk zijn...

Davy Brion

to dutchal...@googlegroups.com
probleem is dat we dit niet echt kunnen verhinderen... je kan via google groups wel instellen dat berichten van nieuwe leden eerst gemodereerd moeten worden, maar wat het wijzigen van pagina's betreft kan je voor members geen onderscheid maken.  Ofwel kunnen enkel 'managers' wijzigingen aanbrengen, ofwel alle members... of ze nu eerste 'goedgekeurd' zijn of niet

Koen Verheyen

to dutchaltdotnet
Idee: kunnen we het discussion board van de groep op linkedin niet
gebruiken? Mogelijk is dat beter beveiligd of minder in trek bij
spammers?

On Nov 12, 9:28 am, "Davy Brion" <ral...@davybrion.com> wrote:
> [...]
> onderscheid maken.  Ofwel kunnen enkel 'managers' wijzigingen aanbrengen,
> ofwel alle members... of ze nu eerste 'goedgekeurd' zijn of niet

Ivan Porto Carrero

to dutchal...@googlegroups.com
Ik kan wel een discussion forum opzetten denk ik ze.
ik heb nog een ongebruikte licentie van community server (wel een oude versie)

Voor een lijst zoals deze heb je toch minstens een html versie nodig. UseNet is ook wel handig voor occasionally connected clients en dan uiteraard emailsupport mail-in en uit.  Ik heb phpbb ter beschikking en dat is doenbaar om mail-in te hebben, een discussion forum en usenet ondersteuning, als jullie geïnteresseerd zijn kan ik wel ff een test versie opzetten.
Ik kan dat ook wel gratis hosten enzo de enige catch hier is dat het geen .NET mag zijn momenteel vermits dat op een linux host is en ik er geen mod_mono kan op installeren.
Ik kan ook mensen toegang geven dan tot phpmyadmin en die ftp locatie en indien echt nodig kan ik ook shell access geven naar die directory.

---
Met vriendelijke groeten - Best regards - Salutations
Ivan Porto Carrero
GSM: +32.486.787.582
Blog: http://flanders.co.nz
Twitter: http://twitter.com/casualjim

Davy Brion

to dutchal...@googlegroups.com
Ik dacht dat Yves ook een forum aan het opzetten was voor de nieuwe site?

Yves Goeleven

to dutchaltdotnet
Jaja,

Alles staat op,

Ik wacht enkel nog op deployment instructies.... davy kan jij dat met
peter opnemen...
wat waar gedeployed moet worden?

On Nov 12, 11:51 am, "Davy Brion" <ral...@davybrion.com> wrote:
> Ik dacht dat Yves ook een forum aan het opzetten was voor de nieuwe site?

Davy Brion

to dutchal...@googlegroups.com
zal voor volgende week zijn vrees ik... zit momenteel in het buitenland voor het werk. Ik kan wel aan men mail, maar de praktische kant van het hosten kan ik van hieruit niet regelen...