Meeting december

Jan Van Ryswyck

to dutchaltdotnet
Zal ik een voorzet doen voor de meeting van december:
http://www.doodle.com/participation.html?pollId=syukm68wdtpfmdac

Ik stel voor dat we ons gezellig samenzijn eens houden bij SD Worx,
tenzij er iemand bezwaren heeft natuurlijk. Laat zo speodig mogelijk
jullie meningen weten zodat ik hier een zaal kan vastleggen.

Agenda:
- Voortzetting van de vorige sessie i.v.m. BDD.
- ... ??

Yves Goeleven

to dutchal...@googlegroups.com
Bij SD is perfect...

Ik vermoed dat onze sessie als wel vol zal zitten met BDD.
Indien niet stel ik voor dat we gewoon in dezelfde trend doorgaan met andere
design technieken die we gebruiken (DDD bvb)

Groeten,
Yves

Yves Goeleven

to dutchaltdotnet
Der zijn blijkbaar maar 2 dagen dat er veel man kan, das donderdag de
11e en de 18e.

Aangezien ik niet kan op de 18e (visug geek dinner dan ;)), stel ik
voor dat we de 11e committen?

Akkoord?

Jan Van Ryswyck

to dutchaltdotnet
Ik heb een zaal voorzien op donderdag 11 december vanaf 18:00h.

De lokatie is deze keer de kantoren van SD WORX

Directierefter 2+3 (8ste verdieping)
Brouwersvliet 5 gebouw A
2000 Antwerpen

Tot dan,

Jan

Yves Goeleven

to dutchaltdotnet
I'll be there ...

Tim Van Wassenhove

to dutchal...@googlegroups.com
Als er niets fout gaat stuur ik mezelf ook op...

Michel Grootjans

to dutchaltdotnet
'k een zal er ook zijn

Bart Deleye

to dutchal...@googlegroups.com
ik ook

grtz

Peter Cosemans

to dutchal...@googlegroups.com
Ik ook,

Groetjes,

Peter

Filip Stappers

to dutchaltdotnet
Ik zal er ook zijn.

Pascal Mestdach

to dutchaltdotnet
Ik ook.

Tot dan,

Pascal

Peter Eysermans

to dutchaltdotnet
Aangezien de Jan nogal kort is geweest in zijn routebeschrijving:

De gebouwen van SD Worx zijn op het eind van het Brouwersvliet
(Brouwersvliet eindigt voor mij aan de kaaien :-)).
Er zijn 2 gebouwen een oranje en een wit (ongeveer tegenover elkaar).
Het is in het wit op de hoek dat je moet zijn. Je gaat binnen via de
draaideur, en dan ga je naar links (BV5A). Een paar meter verder kan
je rechts naar de liften. Daar heb je keuze tussen 2 kleine liften of
1 grote lift (deze zijn losgekoppeld van elkaar). Je zal de grote lift
moeten nemen aangezien enkel die tot het 8ste verdiep gaat.

Dit zou jullie wat zoekwerk moeten uitsparen. Ik zal er dus ook zijn.

Michaël Willemot

to dutchal...@googlegroups.com
ik ook

Bart Reyserhove

to dutchal...@googlegroups.com
Ik ga alweer moeten passen vrees ik - heb die dag nog een late meeting.

2008/12/2 Michaël Willemot <sotto.be@gmail.com>
ik ook

Jan Van Ryswyck

to dutchaltdotnet
Peter is ook een beetje kort geweest in zijn routebeschrijving. :-)

Kunnen jullie bij het binnenkomen eerst even aanmelden bij de bewaker
aan de receptie? Dit om eventuele security issues te vermijden :-).

Alvast bedankt en tot dan.

On Dec 2, 10:18 pm, "Bart Reyserhove" <bart.reyserh...@gmail.com>
wrote:
> Ik ga alweer moeten passen vrees ik - heb die dag nog een late meeting.

gab...@lozano-moran.name

to dutchaltdotnet
Ik zal ook eens een keertje langskomen.

Serge Van Meerbeeck

to dutchaltdotnet
Ik kom ook ...

Michel Grootjans

to dutchaltdotnet
Deze keer zal ik het moeten missen. De kids hebben examens, en papa
moet mee Latijn studeren/uitleggen. Polyglot Programming rulez ;-)

Christiaan Van den Poel

to dutchal...@googlegroups.com
Een klein vraagje: kan iedereen hieraan deelnemen of moet je je eerst ergens registreren.

Niet dat ik deze meeting kan bijwonen, maar de volgende wil ik bij zijn...

TIA

Yves Goeleven

to dutchaltdotnet
Dag Christiaan,

Iedereen kan hier in principe aan deelnemen, maar we hebben wel graag
dat je even post of je erbij gaat zijn. Binnenkort (hopelijk) hebben
we een web site online en dan kan je daar registreren...

Tot op de volgende meeting ... (waar DDD het volgende topic wordt btw)

Groeten,
Yves

On Dec 11, 9:18 am, "Christiaan Van den Poel"
<christiaan.vandenp...@gmail.com> wrote:
> [...]
> registreren.
>
> Niet dat ik deze meeting kan bijwonen, maar de volgende wil ik bij zijn...

Christiaan Van den Poel

to dutchal...@googlegroups.com
Beste Yves,

Bedankt voor de info.

Ik ga zeker proberen om de volgende meeting erbij te zijn.

C+++

Bart Reyserhove

to dutchal...@googlegroups.com
Even iets totaal anders. Gaat er op die website ook een mogelijkheid zijn om mogelijke volgende topics te posten?

Yves Goeleven

to dutchaltdotnet
Er zit een forum in,

kunnen daar wel een draadje opzetten... als je echt wil kunnen we ook
wel een page invoegen die door alle members editable is, maar het
forum lijkt me vlotter te gaan werken in dit scenario...

Alle voorstellen zijn nu reeds welkom uiteraard???

Groeten,
Yves

On Dec 12, 9:51 am, "Bart Reyserhove" <bart.reyserh...@gmail.com>
wrote:
> Even iets totaal anders. Gaat er op die website ook een mogelijkheid zijn om
> mogelijke volgende topics te posten?

Bart Reyserhove

to dutchal...@googlegroups.com
Wel ik zou graag eens een discussie hebben over hoe iedereen met iterative development omgaat.