Meeting February

1 view

Yves Goeleven

to dutchaltdotnet
Hey guys,

the next doodle is up http://www.doodle.com/participation.html?pollId=imm2s42zrgaxpcsu
Submit your dates for januari

Bart Reyserhove

to dutchal...@googlegroups.com
Is het IronRuby in februari?

2009/1/30 Yves Goeleven <yv...@goeleven.com>

Ivan Porto Carrero

to dutchal...@googlegroups.com
Voor mij is dat goed.. ik heb al een deck klaar voor alt.netters :)
---
Met vriendelijke groeten - Best regards - Salutations
Ivan Porto Carrero

Yves Goeleven

to dutchaltdotnet
Perfect,

Dat is genoteerd, nu nog de juiste datum...

On Jan 30, 11:12 am, Ivan Porto Carrero <i...@flanders.co.nz> wrote:
> Voor mij is dat goed.. ik heb al een deck klaar voor alt.netters :)
> ---
> Met vriendelijke groeten - Best regards - Salutations
> Ivan Porto Carrero

Yves Goeleven

to dutchaltdotnet
Zullen we committen op de 24e?

Welke locatie gaan we kiezen dit keer?

Reserveer ik iets bij cap, willen jullie bij Microsoft eens gaan zien
(zonder camera :p), of andere voorstellen?

Groeten,
Yves

Ivan Porto Carrero

to dutchal...@googlegroups.com
Ik ga het vragen hier op SD Worx

---
Met vriendelijke groeten - Best regards - Salutations
Ivan Porto Carrero
GSM: +32.486.787.582
Blog: http://flanders.co.nz
Twitter: http://twitter.com/casualjim

Yves Goeleven

to dutchaltdotnet
Dag allemaal,

Het agenda item op de site is open voor subscription
http://www.altdotnet.be/14/section.aspx/15
Nu enkel nog de locatie: Ivan, lukt het bij SD ????

Groeten,
Yves

> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Ivan Porto Carrero

to dutchal...@googlegroups.com
Sorry voor het late antwoord maar mijn werk week is vandaag maar pas begonnen op SD.
Ik had nog geen bevestiging gekregen vanochtend en heb de  persoon in kwestie nog eens een herinneringsmailtje gestuurd.  Als ik morgen nog niks weet dan vrees ik dat er een andere oplossing gezocht moet worden.

Ivan Porto Carrero

Ivan Porto Carrero

to dutchal...@googlegroups.com
Ok goed nieuws ivm de locatie. Bij SD zijn ze bereid een zaal ter beschikking te stellen.

Het is zaal F vanaf dat ik een juist adres weet enzo zal ik dat ook wel melden hier.

Moeten er broodjes zijn of is er een pizza budget?

Yves Goeleven

to dutchaltdotnet
Sorry,

budgetten hebben we niet, ik had gehoopt ooit op visug budget te
geraken maar dat is voorlopig nog niet gelukt....

On Feb 12, 3:35 pm, Ivan Porto Carrero <i...@flanders.co.nz> wrote:
> [...]
> melden hier.
>
> Moeten er broodjes zijn of is er een pizza budget?

Ivan Porto Carrero

to dutchal...@googlegroups.com
Ja no problem he het was maar een vraag omdat dat soms wel is en soms niet.
Dus broodjes :)

Bart Reyserhove

to dutchal...@googlegroups.com
Wat is de exacte locatie voor de meeting van deze avond?

Groeten,

Bart

Ivan Porto Carrero

Ivan Porto Carrero