Techdays maart-april 2010

chrissie1

to dutchaltdotnet
Eind maart begin April zijn het de Techdays in Antwerpen en omdat
Scott Hanselman komt dacht ik van hem te vragen of hij een nerddiner
wenst te organiseren.

Hier het antwoord.

I hope so. I'll talk to the local DE and we'll make sure to organize
on. You're welcome to help out if you'd like.

On Mon, Jan 11, 2010 at 3:46 AM, chrissie1 <> wrote:
> [...]

'k weet niet of Scott echt doorgaat als een ALT.Netter maar zijn blog
is toch redelijk goed. Als mensen meer willen weten kan ik het hier
ook posten, als nog iemand dit leest tenminste ;-).

Frederik Maertens

to dutchal...@googlegroups.com
doen!

2010/1/11 chrissie1 <chris...@skynet.be>:

> --
> Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'dutchaltdotnet' van Google Discussiegroepen.
> Als je een bericht in deze groep wilt plaatsen, stuur je een e-mail naar dutchal...@googlegroups.com.
> Als je je wilt afmelden voor deze groep, stuur je een e-mail naar dutchaltdot...@googlegroups.com.
> Bezoek deze groep op http://groups.google.com/group/dutchaltdotnet?hl=nl voor meer opties.

Jan Van Ryswyck

to dutchaltdotnet
+1

Maarten Smolders

to dutchal...@googlegroups.com
+1

Tom Pester

to dutchaltdotnet
just let me know if i can help out

On Jan 12, 1:51 pm, Maarten Smolders <maarten.smold...@gmail.com>
wrote:
> +1

Michel Grootjans

to dutchaltdotnet
ScottHanselman++;

Bart Deleye

Peter Cosemans

to dutchal...@googlegroups.com
+1

Frederik Maertens

to dutchal...@googlegroups.com
Chris

al meer nieuws rond de geek dinner?
nog hulp nodig voor iets?

mvg

Frederik

christi...@skynet.be

to frederik...@gmail.com, dutchal...@googlegroups.com
Het zal kortelings op de VISUG website worden geplaatst als jullie die kennen. Maar hier al enkele details.

Waarschijnlijk

Op 1 april ;-) om 19u00 in Metropolis. Waarschijnlijk in het restaurant Take Two (vroeger Fifth Avenue)

Dank aan Gill Cleeren.

Frederik Maertens

to Haepers, Tom, dutchal...@googlegroups.com
fyi

frederikm

to dutchaltdotnet

woops..

On 3 mrt, 12:54, Frederik Maertens <frederik.maert...@gmail.com>
wrote:
> fyi

> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

chrissie1

to dutchaltdotnet
http://visug.be/Eventdetails/tabid/95/EventId/23/Default.aspx Haast u,
plaatsen beperkt.