Doodle meeting April

1 view

Filip Stappers

to dutchaltdotnet
Hallo,

Ik heb een Doodle gemaakt voor de meeting van deze maand:
http://www.doodle.com/cfrv4tp87kfur2nv

En een bijkomend punt: gaan we deze groep blijven gebruiken om
discussies te voeren, of gaan we het forum van www.altdotnet.be
gebruiken?

Bart Deleye

to dutchal...@googlegroups.com
Hey,

Gaat de meeting door op 30 april?
Welke locatie?

Grtz

Michel Grootjans

to dutchaltdotnet
Ik vermoed dat er geen alt.net zal zijn in april. Vanwaar het gebrek
aan enthousiasme?

Bart Reyserhove

to dutchal...@googlegroups.com
Goeie vraag. Misschien heeft het iets te maken met het feit dat het de vorige keer nogal chaotisch was en er niemand echt de meeting kon trekken...
Misschien volgende keer terug beter iemand die een presentatie geeft en dat er daarna wat over gediscussieerd wordt?

Was jij trouwens ingeschreven voor de SkillsMatter training volgende maand?

Yves Goeleven

to dutchaltdotnet
Ik denk dat we op een punt zijn gekomen waar zowat alle practices op
een redelijk niveau behandeld zijn. Maar om nu verder te gaan moeten
we eerder in depth op iets inpikken en eventuele innovaties gaan
bekijken / bespreken.... maar dat is al een heel pak moeilijker om te
realiseren...

On Apr 30, 10:18 am, Bart Reyserhove <bart.reyserh...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> geeft en dat er daarna wat over gediscussieerd wordt?
> Was jij trouwens ingeschreven voor de SkillsMatter training volgende maand?

Pascal Mestdach

to dutchaltdotnet
Voor mij was april nogal een drukke maand, en mei zal niet veel beter
zijn...

Maar nog steeds enthousiast over Alt.Net ;-)

Mss moeten we zoals Bart & Yves voorstellen eens een aantal
onderwerpen in depth behandelen?

Maarten Smolders

to dutchal...@googlegroups.com
Hier hetzelfde verhaal, nog altijd enthousiast, maar weinig tijd.
Een goed idee om enkele topics verder uit te werken.
Uit de topics doodle (http://www.doodle.com/uu4gg2ydz47b3eek) bleek dat er het meest interesse was voor de volgende topics:
-Refactoring
-Interface Design Guidelines: Fluent Interfaces, Builders, ...
-Nhibernate
-Postsharp

Hoe zouden we zo'n topic meer in diepte kunnen behandelen, met een presentatie? Heeft er iemand ervaring met coding dojos?
http://codingdojo.org/

Maarten

Pascal Mestdach

to dutchaltdotnet
Nog geen ervaring met coding dojo's, is wel zeer interessant concept!