Naar het eerste ongelezen bericht

Davy Brion

ongelezen,
13 jun. 2008 10:42:1713-06-2008
aan dutchal...@googlegroups.com
Hey,

We weten ondertussen dat er toch een aantal mensen interesse hebben in
dit ALT.NET verhaal. Nu moeten we natuurlijk nog weten wat we gaan
doen, en hoe we het gaan aanpakken. We kunnen eender welke richting
uitgaan maar de vraag is natuurlijk: wat willen jullie?

Wat voor sessies of events zouden we kunnen organiseren? In welke
stijl? Welke onderwerpen? Welke regio/locatie? Kortom, vragen
genoeg... en dan is het nu tijd voor antwoorden :)

grts,
Davy

Peter Hoogers

ongelezen,
13 jun. 2008 11:21:0713-06-2008
aan dutchal...@googlegroups.com
Misschien helpt het als we een idee krijgen vanwaar de meeste mensen hier zijn?
Ikzelf ben van regio Antwerpen

Misschien om te beginnen simpelweg al eens een alt.net beers night ;)

Filip Duyck

ongelezen,
13 jun. 2008 13:46:1613-06-2008
aan dutchaltdotnet
Ik zit in Leuven tegenwoordig. Het lijkt me geen slecht idee van eerst
misschien, zoals je op je blog voorstelt, een paar keer iets te gaan
drinken met een aantal geinteresseerden. Een interessante manier om
elkaar te leren kennen en zo weten we direct wie zich waarin
interesseert.

Michel Grootjans

ongelezen,
13 jun. 2008 14:16:3313-06-2008
aan dutchaltdotnet
Ik zit dagelijks in het Gentse, woon in het Brusselse, en werk voor
een Antwerpse firma. Alle drie de locaties zijn OK.

Ik kijk er naar uit om een avond af te spreken. Komende week (16-22
juni) wordt voor mij moeilijk om af te spreken. De twee weken daarop
zijn ok.

Frederik Maertens

ongelezen,
13 jun. 2008 17:41:4713-06-2008
aan dutchal...@googlegroups.com
heys

persoonlijk woon ik in gent en werk ik in brussel...
a'pen ligt dus iets moeilijker, maar als het dicht bij het station is (beer night remember) lukt dat wel nog ;)

cheers

2008/6/13 Michel Grootjans <michel.g...@gmail.com>:

Davy Brion

ongelezen,
14 jun. 2008 06:16:0614-06-2008
aan dutchal...@googlegroups.com
Ik woon dicht bij het station van Berchem, dus ik kan nog wel een
aantal mensen oppikken moest er in Antwerpen afgesproken worden.

misschien dan maar in de week van 23-27 juni?

2008/6/13 Frederik Maertens <frederik...@gmail.com>:

Martijn Boland

ongelezen,
14 jun. 2008 07:10:5414-06-2008
aan dutchal...@googlegroups.com
Een alt.net beers night is een mooi begin. Voor zover ik kan zien lijkt
het echter wel alsof er alleen Belgische mede alt.netters zijn. Voor mij
als Nederlander (uit Wageningen) is dat wat lastig om eventjes af te
spreken. Nog andere Nederlanders hier?

Wat betreft sessies en events: in eerste instantie lijkt het me lastig
om volledig op eigen houtje iets te organiseren. Het zou mooi zijn als
een bedrijf het een en ander zou kunnen faciliteren. Ook wil ik wel eens
bij de SDN (http://www.sdn.nl/) navragen of er interesse is voor een
ALT.NET track op een van hun conferenties.

Davy Brion

ongelezen,
14 jun. 2008 07:27:3114-06-2008
aan dutchal...@googlegroups.com
hmm, Wageningen ligt idd wel ver af...

Volledig op eigen houtje iets organiseren zal idd vrij lastig zijn...
Het bedrijf waar ik (en een aantal anderen op deze list) voor werk
(http://www.itemsolutions.com) zou misschien wel af en toe een lokaal
beschikbaar kunnen maken voor een presentatie ofzo, maar dat moet ik
nog eens aankaarten.

Dus tsjah, eerst die beer night, eens kijken waar er interesse in is,
wat er mogelijk is, en dan kijken we wel verder :)

2008/6/14 Martijn Boland <mar...@boland.org>:

Jan Van Ryswyck

ongelezen,
14 jun. 2008 07:44:0114-06-2008
aan dutchaltdotnet
Ik woon in Brecht (niet ver van de Nederlandse grens) en werk in
Antwerpen. Op donderdag 26 juni is er een Agile in Belgium user group
meeting. Misschien interessant om daar af te spreken?

http://upcoming.yahoo.com/event/768493/

Mvg,

Jan

On 14 jun, 13:27, "Davy Brion" <ral...@davybrion.com> wrote:
> [...]
>
> Dus tsjah, eerst die beer night, eens kijken waar er interesse in is,
> wat er mogelijk is, en dan kijken we wel verder :)

Bart

ongelezen,
14 jun. 2008 07:59:4914-06-2008
aan dutchaltdotnet
+1 om af te spreken op de Agile in Belgium meeting en anders past voor
mij alles in de driehoek Antwerpen - Gent - Brussel.

Jan Van Ryswyck

ongelezen,
14 jun. 2008 08:09:4514-06-2008
aan dutchaltdotnet
Ik denk dat dit een leuke lokatie en zowiezo een ALT.NET minded user
group bijeenkomst is. Vergeet niet dat als je deze bijeenkomst wil
bijwonen je een mailtje moet sturen naar Jurgen
(jurgen...@agfa.com).

Mvg,

Jan

Jan Van Ryswyck

ongelezen,
14 jun. 2008 08:10:2814-06-2008
aan dutchaltdotnet
De driehoek Antwerpen - Gent - Brussel is voor mij ook OK.

On 14 jun, 13:59, Bart <bart.reyserh...@gmail.com> wrote:

Davy Brion

ongelezen,
14 jun. 2008 08:11:5514-06-2008
aan dutchal...@googlegroups.com
Agile In Belgium meeting zie ik ook wel zitten... ziet er wel interessant uit.

maar die beers night moet er ook zeker van komen, al is het maar om
eens te kijken waar met deze groep naartoe kunnen zonder dat we daar
hun agenda proberen te 'domineren' :)

2008/6/14 Bart <bart.re...@gmail.com>:

Bart Reyserhove

ongelezen,
14 jun. 2008 08:14:2614-06-2008
aan dutchal...@googlegroups.com
Lijkt me een goed plan. Als ik de vorige reply's bekijk is Antwerpen precies de meest geschikte plaats daarvoor...

2008/6/14 Davy Brion <ral...@davybrion.com>:

Davy Brion

ongelezen,
14 jun. 2008 08:17:2314-06-2008
aan dutchal...@googlegroups.com
misschien wel... maar het zal zowieso goed zijn om ook niet altijd in
dezelfde stad af te spreken. Beetje afwisselen tussen Gent,
Antwerpen, Brussel en Leuven is voor mij geen enkel probleem :)

2008/6/14 Bart Reyserhove <bart.re...@gmail.com>:

Bart Reyserhove

ongelezen,
14 jun. 2008 08:20:5914-06-2008
aan dutchal...@googlegroups.com
Voor mij ook niet hoor, zo kom ik nog eens ergens anders ;-)

2008/6/14 Davy Brion <ral...@davybrion.com>:

Jan Van Ryswyck

ongelezen,
14 jun. 2008 11:23:0014-06-2008
aan dutchaltdotnet
+1
Afwisseling van de verschillende steden lijkt me ook een goed idee.

On 14 jun, 14:20, "Bart Reyserhove" <bart.reyserh...@gmail.com> wrote:
> Voor mij ook niet hoor, zo kom ik nog eens ergens anders ;-)

Frederik Maertens

ongelezen,
14 jun. 2008 12:38:1414-06-2008
aan dutchal...@googlegroups.com
+1, verandering van spijs enz :)

2008/6/14 Jan Van Ryswyck <jan.van...@gmail.com>:

Michel Grootjans

ongelezen,
14 jun. 2008 15:34:1714-06-2008
aan dutchaltdotnet
Ik probeer er bij te zijn op 26 juni. Ik zal zeker wat later zijn,
maar dit laat ik niet schieten.

Hoe herkennen we elkaar? Een pet? Een badge? Een vaste plaats waar we
afspreken?

ike

ongelezen,
15 jun. 2008 14:59:1915-06-2008
aan dutchaltdotnet
Hallo,

Ik ben zeker ook geinteresseerd. Ik ben wel totaal niet "agile", maar
wil (moet) hier meer over weten.
Ik ben zelf van Oostende, voor mij ligt Brussel en A'pen al iets ver,
maar Gent is zeker geen probleem.

Ik zal ook proberen naar de agile in belgium te komen.

Peter Cosemans

ongelezen,
16 jun. 2008 02:04:2816-06-2008
aan dutchal...@googlegroups.com
Wow, ik heb al een hele discussie gemist dit week-end.

Zelf ben ik van rond Antwerpen (Lint) en werk binnenkort in het Gentse. Maar
alles is mogelijk in de driehoek Antwerpen, Gent en Brussel.

Ik ga er zeker bij zijn op 26 juni. Zal wel druk worden, in de namiddag nog
op de Belgium Community Day en s'avonds naar de Agile in Belgium. Zal er
waarschijnlijk pas rond 19h zijn.

Groetjes,

Peter Cosemans