European Virtual ALT.NET meeting

Jan Van Ryswyck

to dutchaltdotnet
Kiekeboe,

Zoals ik afgelopen dinsdag al tegen sommigen van jullie heb vermeld,
ben ik sinds kort bezig om een Europese Virtual ALT.NET meeting op te
zetten (samen met Colin Jack van LosTechies). Aanstaande maandag
hebben we onze eerste bijeenkomst waar niemand minder dan Greg Young
zijn visie op Domain-Driven Design wil komen toelichten. De details
kan je terugvinden op mijn blog:

http://elegantcode.com/2009/01/29/european-virtual-altnet-meeting-on-02022009/

Christiaan Van den Poel

to dutchal...@googlegroups.com
nice, ga ik zeker naar kijken.

Maar ik heb wel een praktische vraag:  om hoe laat is dat lokale tijd?

Start Time: Monday, Feb 02, 2009 7:00 PM GMT

End Time: Monday, Feb 02, 2009 09:00 PM GMT

is dit om 20:00 onze tijd?

sorry, maar ik geraak altijd een beetje in de war met die tijdzones enzo :)
maar ik denk toch dat meerdere mensen zich die vraag zullen stellen

Bart Reyserhove

to dutchal...@googlegroups.com
Volgens mij is dat inderdaad 20u.

Christiaan Van den Poel

to dutchal...@googlegroups.com
thx

Marc Vangrieken

to dutchal...@googlegroups.com
Interessant! Maar ik moet helaas naar een concert...

Wordt dit opgenomen en later beschikbaar gemaakt?

Groetjes,
Marc Vangrieken

Jan Van Ryswyck

to dutchaltdotnet
We gaan hiervan een opname proberen te maken of we gaan dat althans
proberen. Als het lukt dan zal Zach Young deze ter beschikking
stellen. Ik zal de link hiervan posten van zodra ze online komt.