Günün bana ait sözü...

3 views
Skip to first unread message

Ahmetrobin

unread,
Nov 8, 2010, 10:05:54 AM11/8/10
to

Vatanına ve Milletine; hayrı , faydası olmayan bir sanatçının, bir popçunun ,bir futbolcunun, bir avukatın, bir politikacının, bir işadamının vs vs benim için sıradan bir insandan farkı yoktur...
Ahmet İdiz...

--

http://blog.milliyet.com.tr/ahmetrobin
adresinden şiir ve yazılarımı görebilirsiniz

İyi insan, Dünya'yı kalbine sığdırır
Ahmet İdiz...

Hayatta en kötü şey; Kendi hatalarını görmezden gelip başkalarında hata aramaktır.
Ahmet İdiz..
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages