aloha

1 view

Meda Marinescu

to dsi201...@googlegroups.com
aloha, am vorbit cu profesorii si saptamana viitoare avem liber, deabea miercuri dupa Paste o sa mergem la scoala
aici sunt atasate materialele pentru seminarul doamnei Stefanescu
weekend placut si Paste fericit

to dsi201...@googlegroups.com
Super.
Va doresc si eu Sarbatori minunate ! Un Paste Fericit !
Dumnezeu sa va isi reverse pacea si bunatatea Sa peste voi!

Va pup.
Sa ne revedem cu bine :) cu forte proaspete :)

Ma gandeam zilele astea daca nu ar trebui deja sa ne gandim la festivitatea de absolvire, trebuie pregatita din timp, rezervata sala ...ar fi ceva lucruri de facut. Probabil, adica mai mult ca sigur ca vom avea impreuna cu GRU, ma gandesc.
Ar trebui sa vorbim si cu ei imediat dupa Paste.

2012/4/7 Meda Marinescu <medama...@yahoo.com>

--
Delia Domnita Rogojan
Oradea

0771 434 734
0784 258 902 - tel servici

Consultant Antreprenorial Bihor - consulta...@cempres.ro
Proiect CeMPRES

Centrul Multimedia de Promovare si Resurse in egalitate de sanse
http://www.cempres.ro/
Asociatia pentru Dezvoltare Durabila Slatina

Rogojan Delia Domnita - deliar...@gmail.com
Persoana Fizica Autorizata

- activitati de consultanta pentru afaceri si management
- activitati de studiere a pietei si de sondare a opiniei publice
- alte activitati de servicii suport pentru intreprinderi n.c.a.
- activitati de servicii suport pentru invatamant

Masterand Dezvoltare Sociala si Institutionala, Domeniu Sociologie, anul II
Masterand Economie Sociala, Domeniu Asistenta Sociala, anul II
Universitatea de Stat din Oradea, Facultatea de Stiinte Socio Umane